قبرستان غیرنظامیان در اوکراین +عکس

در جریان اشغال ایرپین توسط نیرو‌های ارتش روسیه شمار زیادی از غیرنظامیان کشته شدند و حالا پس از عقب نشینی روسیه یک قبرستان در شهر گواه قربانیان این حملات است.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از فرارو، فیلم‌های گرفته شده توسط پهپاد در روز دوشنبه ۱۸ آوریل، ده‌ها گور جدید را برای کسانی که در جریان تهاجم روسیه به شهر ایرپین در شمال اوکراین کشته شدند، نشان می‌دهد.

خبرنگاران رویترز حداقل سه ردیف قبر جدید را دیدند که بیشتر آن‌ها دارای تاریخ مرگ پس از ۲۴ فوریه – روز حمله روسیه به اوکراین – بود.

خانواده‌ای که روز دوشنبه برای خاکسپاری یکی از عزیزانشان آمده بودند، گفتند که بستگان آن‌ها در جریان اشغال ایرپین توسط نیرو‌های روسی کشته شده است.

روسیه اقدام خود را یک عملیات نظامی ویژه برای غیرنظامی کردن اوکراین و ریشه کن کردن آنچه که ملی‌گرایان خطرناک می‌خواند نامید. غرب و کیف، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را به تجاوز بی دلیل متهم می‌کنند.

از زمانی که نیرو‌های روسی از شهر‌ها و روستا‌های اطراف کیف پایتخت اوکراین عقب نشینی کردند، نیرو‌های اوکراینی اجساد غیرنظامیانی که توسط نیرو‌های روسی کشته شده اند، خانه‌های ویران شده و خودرو‌های سوخته شده را به خبرنگاران نشان می‌دهند.

قبرستان غیرنظامیان اوکراینی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.