تذکر مهم رهبر انقلاب به صداوسیما درباره عادل فردوسی‌پور!

جلسه رئیس سازمان صداوسیما با رهبر انقلاب با حواشی جالبی همراه شد که اجازه بازگشت فردوسی‌پور شاید مهمترین نکته دیدار باشد.

به گزارش تازه‌نیوز، شنیده‌ها حاکی است پیمان جبلی، رئیس صداوسیما شنبه ۲۷فروردین به همراه وحید جلیلی دیداری را با رهبر معظم انقلاب بابت ارائه گزارش و بررسی مسائل داخلی صداوسیما داشته است.

محور اصلی این دیدار اخذ استمزاج رهبر انقلاب در مورد چند چهره شاخص فعلی و سابق رسانه ملی بوده است.

کانال نیمه‌محرمانه با انتشار گزارشی از این دیدار مدعی شد: در این جلسه جبلی به معظم له می‌گوید فردوسی‌پور را می‌شود استفاده کرد و یا هنوز از سمت شما منع حضور دارد؟ رهبر انقلاب می‌گویند مشی من در مورد اشخاص دخالت و نظر دادن شخصی نبوده و نیست و به غلط گفتند فلانی گفته که فردوسی‌پور در صداوسیما نباشد و از نظر من منعی برای استفاده از او نیست. رهبر انقلاب در مورد سوال دیگر جبلی در خصوص رامبد جوان نیز گفتند که نظرشان نسبت به ایشان هم مثبت است.

معظم له با بیان این‌که بنده همواره تاکید کردم باید روی محتوای ارایه‌شده نظارت کرد تصریح می‌کنند: باید از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای که باعث نشاط، سرگرمی و بالا رفتن آگاهی مردم می‌شود استفاده کرد و در کنار آن مراقبت نمود محتوا در چارچوب ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و انقلابی باشد.

ایشان جهت‌گیری‌های سیاسی در چگونگی بکارگیری افراد در رسانه ملی را نادرست می‌دانند و چنین نگاهی را باعث ناراحتی مردم ذکر می‌کنند.

ایشان همچنین از حفظ نیروهای متخصص حزب‌اللهی در رسانه ملی می‌گویند و می‌افزایند: شنیده‌ام نیروهای خیلی خوبی در این مدت سازمان را ترک کرده‌اند‌ و این اصلا چیز خوبی نیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.