واکنش زلاتان به شایعات خداحافظی‌اش از فوتبال

زلاتان ابراهیموویچ در توییتی یک بار دیگر به شایعات پیرامون احتمال خداحافظی اش از فوتبال در پایان فصل واکنش نشان داد.

به گزارش تازه نیوز، زلاتان ابراهیموویچ فقط تا پایان فصل با میلان قرارداد دارد. در ابتدا قرار بود که قرارداد این ستاره سوئدی به مدت یک فصل دیگر با روسونری تمدید شود اما مصدومیت های پیاپی ابراهیموویچ در این فصل باعث شده که میلان در این امر مردد شود و حالا مشخص نیست که آیا باشگاه ایتالیایی اصلاً پیشنهادی به زلاتان ارائه خواهد داد یا خیر.

در واقع زلاتان فقط ۱۶ بازی در این فصل برای میلان انجام داده و همین مسئله باعث شده که باشگاه و حتی خود این بازیکن نیز در رابطه با ادامه کار دچار تردید شوند. از طرفی به نظر می رسد که میلان ایستگاه آخر ستاره سوئدی خواهد بود و اگر قرارداد زلاتان تمدید نشود او در پایان فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

با این حال ستاره سوئدی باشگاه میلان در توییتی اخباری که پیرامون خداحافظی او از فوتبال منتشر می‌شود واکنش نشان داده است. او در صفحه توییتر خود یک ویدیو به اشتراک گذاشت که در آن چند توپ را به سمت دروازه شوت میزند. زلاتان بعد از چند شوت، نهایتا با توپ زرد به دوربین ضربه می‌زند. ستاره سوئدی همچنین ضمن انتشار این ویدئو نوشت: “من تصمیم می‌گیرم چه زمانی متوقف شوم، همانطور که تصمیم می‌گیرم توپ زرد به شما برخورد کند.”

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.