دسته‌گل جدید عزیزی خادم؛ پاداش نجومی فقط برای سرپرست تیم ملی

مجتبی خورشیدی سرپرست سابق تیم ملی رکورد دریافت دستمزد و پاداش در تاریخ سرپرستی فوتبال ملی را بدون رقیب به نام خودش ثبت کرد.

به گزارش تازه نیوز، خبرگزاری فارس با انتشار اسنادی مدعی شد که مجتبی خورشیدی، سرپرست سابق تیم ملی با دریافت مبلغ یک میلیارد و صد و سی میلیون تومان طی ۱۱ ماه، رکورد دریافت دستمزد و پاداش در تاریخ سرپرستی فوتبال ملی را بدون رقیب به نام خودش ثبت کرده است.

طبق تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال، خورشیدی مبلغ ۹۱۵ میلیون تومان به عنوان پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی دریافت کرده که نه در فدراسیون فوتبال و نه در تیم های باشگاهی ایران پرداخت چنین مبلغی به سرپرست تیم سابقه نداشته است.

نکته جالب توجه این است که براساس مصوبه مربوطه فدراسیون فوتبال، پرداخت پاداش بیش از ۶۵ میلیون تومان غیر قانونی بوده؛ اما رئیس وقت فدراسیون بدون مصوبه هیات رئیسه دستور پرداخت پاداش ۹۱۵ میلیون تومانی را صادر کرده است.

خورشیدی با حقوق ماهانه ۳۵ میلیون تومان در فدراسیون مشغول به کار شد آن هم در شرایطی که بر خلاف روال پرداخت حقوق و قانون کار به صورت پاره وقت و تنها در زمان تشکیل اردوهای تیم ملی در تمرینات و جلسات مرتبط حضور پیدا می کرد و در قبال همین حضور موقت مجموعا ۲۱۵ میلیون تومان از فدراسیون دریافت کرده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.