طعنه سنگین روزنامه جوان به قالیباف درباره خرید سیسمونی

روزنامه جوان در یادداشتی به قلم کبری آسوپار به سفر پرحاشیه خانواده قالیباف به ترکیه واکنش نشان داد و ضمن گلایه از وی به رئیس مجلس کنایه زد.

به گزارش تازه نیوز، روزنامه جوان در مورد حواشی پیش آمده توسط خانواده قالیباف نوشت:

* آقازاده بودن همیشه هم راحت نیست، سختی‌های خودش را دارد و گریزی هم نیست. لازمه فرزند مسئول نظام اسلامی بودن، اعمال سخت‌گیری بر خود است. یک سوی آقازادگی رانت و امتیاز و موقعیت اجتماعی خوب است، روی دیگر محدودیت‌هاست. بی‌راه هم نیست، کسی که دختر رئیس‌جمهور است، پسر رئیس مجلس است، کسی که پدر یا مادرش فلان سردار و امیر و وزیر و وکیل است، باید شئون مربوط به آن جایگاه را رعایت کند، اما از آقازادگی و نسبت فامیلی با مقامات داشتن، همیشه روی اول دیده می‌شود و روی دوم سر و صدا ندارد. از سویی، رعایت این روی دوم، به قولی وظیفه محسوب می‌شود و شاید طبیعی است صدایی از آن بلند نشود.

* در ایران، اما سفر خارجی –چه تفریحی، چه درمانی، چه علمی و چه از باب صله رحم و چه حتی سیاسی- گزینه‌ای لاکچری به شمار می‌رود. وقتی اوضاع اقتصادی نامناسب است، لاکچری‌تر هم محسوب می‌شود. آیا خانواده مسئولان می‌توانند لاکچری باشند؟

* شاید بتوانند، اما اویی که محور تبلیغات انتخاباتی‌اش، قیام علیه سرمایه‌سالاران ۴ درصدی است، نمی‌شود همسر و دخترش مسافران این سفر باشند. اویی که پیشانی بند جبهه بر هویت و شعار انقلابی‌گری بر زبان دارد، نمی‌شود مایحتاج نوه هنوز به دنیا نیامده‌اش از بازار‌های استانبول تأمین شود. آیا همین موضوع نشان نمی‌دهد که سطح زندگی این آقازاده، مثل مردم عادی، مثل آن ۹۶ درصدی‌ها که قرار بود قالیباف پرچمدار حق‌شان باشد، نیست، وگرنه سفر و تفریح و خریدش هم مثل همین مردم بود؟

* قالیباف را بر سر این موضوع «ناجوانمردانه» تخریب می‌کنند؟ بله، اما اولاً خطایی که انجام شده، کوچک نیست و از قضا این بار، نه بهانه، بلکه دلیل بر این تخریب دارند؛ ثانیاً وقتی خانواده او حرمت جایگاه و شأن همسر و پدر را نگه نمی‌دارند، از مخالفان او چه انتظاری می‌شود داشت؟ وقتی دختر -به گفته برادرش- حرف پدر را زمین انداخته و به‌رغم مخالفت پدر راهی این سفر شده، از آنانی که همیشه منتظر فرصت برای تخطئه قالیباف بوده‌اند، چه توقعی می‌رود؟

* حالا قالیباف باید چشمانش را بیشتر باز کند. سال ۸۴، سال ۸۸، سال ۹۲، سال ۹۶، سال ۹۸ و همه روز‌های شهرداری و روز‌های مجلس، از قالیباف خواستیم چشمانش را بیشتر باز کند. انگار همیشه حواسش نیست، نه به خانه، نه به دوستان ظاهری، نه به دشمنان واقعی. قالیباف دو سو را باید بیشتر مراقب باشد؛ یک سو خانه و اهل بیت اوست، سوی دیگر پشت پرده درز اطلاعات خصوصی سفر این اهل بیت. آیا عبرت خواهد گرفت؟

5 نظر
  1. حمید کلباسی

    باید چند فروشگاه خرید جهیزیه و سیسمونی فرزندان مسئولان افتتاح شود تا رنج سفر به استانبول از دوش آنها برداشته شود .

  2. افشین افشار

    سلام،قطعأ اگر هم عبرت نگرفته باشند با این طعنه سنگین حتما به خودشون اومدن البته ای کاش منتقد محترم تهدیدی هم در انتها بکار می‌بردند مثلأ مینوشتند چنانچه مجدد تکرار شود پشت دستی خواهند خورد اینطوری شش میخه میشد.

  3. علی

    به نظر می‌رسد آن جاسوسی که اقدام به گرفتن تصویر و زیر نظر داشتن خانواده آقای قالیباف و انتشار آن کرده جرمش کمتر از دختر قالیباف نیست اگر بیشتر نباشد. ولا تجسسوا. قرآن کریم. اگر آن جاسوسی را هم معرفی کنند که بدنبال عیب‌جویی و ردیابی اعمال دیگران بوده خیلی خوب میشه و چنانچه حرکات و رفتارهای وی را هم انتشار دهند که کس بداند، زبان را مگردان به عیب کسان، تو خود داری و مردم زبان. سعدی شیرازی

  4. اسماعیل

    واقعآ براتون متآسفم که یک شخصیت بزرگ مملکت را بخاطر خرید مسافرت زیر سوال بردید. شما زمانی که در دولت روحانی این همه فساد و غارت و چپاولگری و خالی کردن خزانه یادتون رفته. خجالت نمی کشید یک سردار مملکت که 43سال برای دفاع از ناموس شما زحمت کشیده زیر سوال میبرید. دنبال چی می گردید مفسدان خلق خدا.

  5. اسماعیل

    در دولت روحانی16 تن سکه که مفقود شدند به غارت رفتندیادتون رفت. شرکتهای دولتی را مفت و مجانی فروختند و خصوصی سازی کردند یادتون رفت. هشت سال دنبال برجام بودندو مردم را به بهانه برجام نابود کردن یادتون رفت. تمام این مشکلات بزرگ کشوری ولشکری آثار تخریب های دولت حسن روحانی هست. چرا اقای ریسی و قالیباف در درسانه ها مردم را اگاه نمی کنند. چرا سکوت کردید در مقابل منافقین بی وجدان.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.