برای خانواده قالیباف بپا گذاشتند!/ پای یک نهاد درمیان است

هیچ کس از بارداری دختر قالیباف مطلع نبود؛ جز کنترل اطلاعاتی، هیچ روشی برای کشف آن هم وجود نداشت / این مسافران بار اضافه نداشته اند؛ این سناریوی تخیلی را چه کسی ساخته؟

به گزارش تازه نیوز و به نقل از خبر فوری، محمود رضوی، مشاور محمدباقر قالیباف رییس مجلس: برخی نهادها پاسخ دهند که آیا شناسایی داماد، دختر و همسر محجبه رئیس مجلس با ماسک عادی بوده؟ / هیچ کس از بارداری دختر قالیباف مطلع نبود؛ جز کنترل اطلاعاتی، هیچ روشی برای کشف آن هم وجود نداشت / این مسافران بار اضافه نداشته اند؛ این سناریوی تخیلی را چه کسی ساخته؟ / این پروژه یک پروژه امنیتی بود؛ عده ای منافعشان به خطر افتاده / معنای بپا گذاشتن برای خانواده قالیباف در سفر شخصی چیست؟ / موضوع بسیار فراتر از ماجراجویی آدم های بدنام است؛ پای یک نهاد در میان است؟ آن نهاد کجاست؟ / گیریم به قالیباف لطمه وارد شد، هدف بعدی اینها چه کسی و کجاست؟

محمود رضوی، مشاور محمدباقر قالیباف رییس مجلس در رشته توییتی نوشت: دو روز است که اذهان عمومی جامعه درگیر سفر ۳نفر از اعضاء خانواده رئیس مجلس به ترکیه شده، سفری که الیاس قالیباف پسر بزرگ آقای قالیباف به نمایندگی از پدر آنرا خطای نابخشودنی اعلام و به صراحت گفت رئیس مجلس با این سفر مخالف بوده و سفر برای خرید سیسمونی نیز نبوده است.

او ادامه داد: اطلاعات منتشره در فجازی سوالاتی به وجود آورد که به نظر باید یکبار آنها را مرور کرد و درخواست نمود که برخی نهادها به چند سوال کلیدی پاسخ دهند: ۱-آیا شناسائی داماد، دختر و همسر محجبه رئیس مجلس با ماسک در فرودگاه ترکیه و در صف مردم، کاری عادی بوده و همه آنها را میشناسند؟!

هیچ کس از بارداری دختر آقای قالیباف مطلع نبوده و جز کنترل اطلاعاتی، هیچ روشی برای کشف آن به شیوه های دیگر هم وجود نداشته است. یک فعال توییتری چطور متوجه این موضوع و ساخت یک پروژه با همان هشتگ خاص شده است؟!

روابط عمومی شرکت معراج در مصاحبه ای صراحتا اعلام کرده این مسافران بار اضافه نداشته اند و در فرودگاه ترکیه هم هیچ اتفاق و درگیری ادعائی وجود نداشته، این سناریوی تخیلی را چه کسی ساخته و به این اکانت داده است؟

پرواز شماره۴۸۰۴معراج از استانبول به تهران ساعت ۱۹:۱۵به زمین نشسته که به طور طبیعی خروج مسافران از فرودگاه دو ساعت طول میکشد؛ کدام مسافری می توانسته این اطلاعات را طوری به اینها برساند که این آقا بعد از تحقیق از معراج و بررسی و یقین!، در ساعت ۲۲:۵۴ توئیت خود را منتشر کند؟

غیر از زمان، همانطور که بقیه گفته اند این سوال همچنان بی‌پاسخ مانده که آیا اطلاعات شخصی مسافرین را جز به مراجع ذیصلاح یا محافل امنیتی خاص می‌دهند؟ چطور این اطلاعات به دست پروژه ‌بگیران رسیده است؟

همین چند سوال و سوالات مطرح نشده دیگر و مدارک قبلی موجود که تا امروز اجازه طرح آن را ندارم، نشان میدهد که این پروژه هم مانند چند پروژه قبلی یک پروژه امنیتی بود و قاعدتا مثل همیشه پروژه بگیران عمله‌ی مقاصد محافل امنیتی سیاسی شده اند که منافعشان به خطر افتاده است.

در حالی که انبوهی از وظایف دستگاه های امنیتی روی زمین مانده و صدای دلسوزان و مردم درآمده، معنای بپا گذاشتن برای خانواده قالیباف در سفر شخصی چیست؟

در همه این موارد آنهائی که باید بفهمند دیر میفهمند ولی یک خطای فردی با اشراف و عملیات لحظه ای محافل امنیتی تبدیل به پروژه علیه کل نظام می شود. آیا حق نداریم فکر کنیم موضوع بسیار فراتر از ماجراجویی آدم های بدنام بوده و پای یک نهاد در میان است؟ آن نهاد کجاست؟

۱ نظر
  1. سید

    بابا مردم خودشان دیگه سیاستمدار شدن جمع کنید این ماست مالی ها رو،تا یک چیز ازتون رو میشه شروع میکنید به بهانه آوردن و صغرا ،کبری گفتن

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.