عکس| شادی گل خاص زنانه که هرگز ندیده‌اید

عکاس باشگاه خاتون بم شکار فوق‌العاده‌ای از شادی بعد از گل بازیکنان این تیم داشته است.

به گزارش تازه نیوز، هفته‌ گذشته مهم‌ترین بازی فصل لیگ فوتبال زنان در ورزشگاه امام علی سیرجان و در حضور 2 هزار تماشاگر برگزار شد، دیداری که میان خاتون بم و شهرداری سیرجان دنبال شد و البته برتری 2 گله خاتون تا دقیقه 90، سرانجام بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید و در فاصله‌ی 2 دقیقه سیرجانی‌ها توانستند باخت خانگی را جبران کنند.

شاید جالب‌ترین لحظه‌ مسابقه در دقیقه 69 رخ داد، جایی که سمانه چهکندی ستاره‌ی مشهدی خاتون توانست دروازه شهرداری سیرجان را باز کند و اختلاف را به دو گل رساند.

چهکندی بعد از گلزنی به سراغ همبازیان خود رفت تا شادی بعد از گل خود را انجام بدهد که پریسا پورطاهریان عکاس باشگاه خاتون بم، شکار جالبی از لحظه‌ی شادی بعد از گل خاتونی‌ها به ثبت رساند که در آن بهناز طاهرخانی و عاطفه رمضانی دو بازیکن باتجربه خاتون دیده می‌شوند.

دیگر گل خاتون بم در برابر شهرداری سیرجان را زهرا قنبری به ثمر رساند؛ گفتنی است که با تساوی بیرون از خانه خاتون، آن‌ها با 40 امتیاز صدرنشین ماندند و فاصله 2 امتیازی‌شان با شهرداری سیرجان حفظ شد، البته که حفظ پیروزی در واپسین ثانیه‌ها می‌توانست باعث ایجاد فاصله‌ی 5 امتیازی میان دو نماینده استان کرمان در لیگ فوتبال زنان شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.