کرمان‌موتور بر التهاب بازار خودرو دمید

باز هم یک افزایش قیمت نجومی دیگر: جک اس۵ رسما ۱۱۵ میلیون تومان گران شد!

بخشنامه فروش جدید کرمان‌موتور از افزایش قیمت عجیب خودروهای این شرکت حکایت دارد به‌طوری که جک اس۵ جدید با ۱۱۵ میلیون تومان افزایش، ۹۳۵میلیون تومان اعلام قیمت شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، در حالی که بسیاری از مردم در این وضعیت آشفته بازار خودرو، گوش به خبرهای تازه از وین سپرده‌اند تا شاید برجام گره‌گشای قیمت خودرو باشد، یا به امید داخل و لااقل تعدیل قیمت‌ها چشم به خبرهای ضدونقیض واردات خودرو دوخته‌اند، شرکت‌های خودروسازی مسیر گران کردن محصولاتشان را با قدرت طی می‌کنند!

در همین ارتباط: واردات خودرو دغدغه مردم نیست؟ قبول! چرا ممنوع است؟!

در همین راستا و با اعلام شرایط جدید فروش کرمان موتور، مشخص شد این شرکت از تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ محصولاتش را با قیمت تازه ثبت نام می‌کند.

قیمت‌های جدید جک در اردیبهشت ماه

جک جی۴ که در بخشنامه فروش ابتدایی سال یعنی دقیقا ۱۵ روز پیش ۴۱۵میلیون تومان قیمت داشت، حالا رشد ۵۰میلیونی را تجربه کرده و ۴۶۵میلیون تومان به فروش می‌رسد. کی‌ام‌سی تی۸ هم که در همان بخشنامه ابتدای سال جاری، ۹۰۷میلیون تومان قیمت داشت، حالا با افزایش قیمت ۱۰میلیونی همراه شده تا قیمت این پیکاپ کرمان موتورو به ۹۱۷میلیون تومان برسد.

قیمت جدید جک اس ۵ نیوفیس

عجیب‌ترین تغییر قیمتی بخشنامه جدید مربوط به جک اس۵ نیوفیس است که در بخشنامه فروش اواسط اسفندماه، ۸۲۰ میلیون تومان بود، اما حالا اس۵ جدید که خودروی پرطرفداری هم هست، احتمالا به‌دلیل همین محبوبیت و تقاضایی که دارد (!) با جهش ۱۱۵میلیونی مواجه شده و کرمان‌موتور قصد دارد با قیمت ۹۳۵میلیون تومان آن را به فروش برساند!

بخشنامه فروش جدید کرمان موتور از روز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت تا پانزدهم این ماه فعال بوده و فروش این ۳ خودرو با مدل ۱۴۰۱، به‌صورت اقساطی، با تحویل ۳۰ روزه و به‌صورت سند در رهن خواهد بود.

ناگفته پیدا است افزایش قیمت رسمی خودروها موجب بالاکشیدن بیش از پیش قیمت خودروهای هم‌رده، گرانی بیش‌ترِ مدل دست‌دوم آن‌ها، و بالتبع بالاتر رفتن قیمت خودروهای متوسط و پایین‌تر خواهد شد.

۱ نظر
  1. ناشناس

    باور کنید خیلی ظلمه به مردم ایران
    چرا این مافیا اینقدر بی رحم شده
    حیف ایران که اینطور گیر ادمهای بی معرفت مافیا افتاده که اینهمه باعث مرگ هموطناشون شدن.
    حدود ٣۵ هزار دلار پول یه ماشین به درد نخور چینی.
    اصلا ظلم از این بزرگتر نداریم.
    قدرت مافیا جلوی واردات رو میگیره و با قدرتی که داره اینطور سو استفاده میکنه.
    اخه چرا به اینجا رسیدیم که کل مجلس زورش به ابن مافیا نمیرسه
    اینقدر که ماشینهای بی کیفیت کشته داده جنگ کشته نداده
    چه به دلیل الودگی که درست میکنن و چه تصادف

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.