برنامه‌ریزی برای ازدواج رومئو بکهام؛ دومین عروسی جذاب! +تصاویر

رومئو بکام و دوست‌دختر مدلش برای ازدواج برنامه‌ریزی می‌کنند.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از اقتصاد۲۴، حالا که بروکلین- برادر بزرگتر خانواده با نیکولا پلتز- مدل میلیونر آمریکایی ازدواج کرده است، رومئو و میا- شخصیت تاثیرگذار بریتانیایی نیز شروع به صحبت درباره زندگی آینده‌شان کرده‌اند.

البته امیدواریم که ویکتوریا بکام از عروس آوردنش راضی بوده باشد، چرا که ظاهرا یکی دیگر از پسرانش قرار است به زودی جا پای برادر بزرگتر بگذارد.

این بار، رومئو- پسر دوم دیوید و ویکتوریا تصمیم به پوشیدن رخت دامادی گرفته است. رومئو که از فوتبالیست‌ها و مهاجمان باشگاه فورت‌لادردیل است، تنها ۱۹ سال دارد و البته دوست دختر او، میا ریگان نیز هم‌سن خودش و ۱۹ ساله است. با وجود آن که این زوج بسیار جوانند و روی حرفه خود متمرکزند، به یکدیگر وفادار و متعهد بوده‌اند.

آن طور که پیداست، دوست‌دختر رومئو شخصیتی کاملا متفاوت با عروس اول خانواده دارد و بیش از آن‌که به ثروت و شکوه جشن‌های آن‌چنانی علاقه‌مند باشد، خواهان یک مراسم عروسی ساده، اما عاشقانه آن هم در بریتانیا است. برای همین تصور می‌شود این مهمانی در مقایسه با عروسی بروکلین و نیکولا پلتز که برای برگزاری آن سه میلیون پوند هزینه شد، از جلوه بسیار کمتری برخوردار باشد؛ هرچند می‌توان گفت که عروسی پیش رو از هر جهت می‌تواند سطح پایین‌تری داشته باشد!

رومئو بکام

ازدواج رومئو بکام ازدواج رومئو بکام

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.