سرقت پرستار قلابی از خانه زن سالمند

دختر جوان که به بهانه پرستاری از سالمندان اموال‌شان را سرقت می‌‌کرد با هوشیاری صاحبخانه دستگیر شد.

به گزارش تازه‌نیوز، روز شنبه فردی در تماس با پلیس از دستگیری سارق طلا و جواهراتش خبر داد و گفت: دختر جوانی را برای پرستاری از مادرم استخدام کرده بودیم اما امروز متوجه شدم وی لوازم داخل انباری و خانه مادرم را سرقت کرده و قصد خروج از خانه را دارد که مانع فرارش شدیم.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این باره اظهار داشت: روز شنبه در پی اعلام یک فقره سرقت و حضور سارق در محله قلهک سریعاً گشت انتظامی کلانتری «قلهک» به محل اعزام شد.
وی با بیان اینکه مأموران در محل حاضر و تحقیقات میدانی را آغاز کردند، افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد خانمی که به عنوان پرستار سالمندان مدتی است در حال کار در منزل مورد نظر است اقدام به سرقت لوازم منزل و انباری کرده که هنگام خروج از منزل، صاحبخانه متوجه می‌شود و او را دستگیر می کند.

به نقل از ایران، رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۲۹ ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به سرقت مقداری طلا و لوازم از منزل مالباخته اعتراف کرد ؛ کارشناسان ارزش اموال سرقت شده را یک میلیارد ریال محاسبه کردند.
سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه در به خدمت گرفتن پرستار توجه داشته باشید و حتماً از مراکز معتبر استفاده شود در پایان خاطرنشان کرد: پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.