آغاز طرح پیش‌فروش ۴ محصول ایران‌خودرو +زمان قرعه‌کشی

دور جدید پیش‌فروش محصولات شرکت ایران‌خودرو به روش قرعه‌کشی از امروز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز شد.

به گزارش تازه نیوز، ایران خودرو در مرحله جدید فروش محصولات خود در اردیبهشت امسال پیش‌فروش عادی و ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۴ محصول خود شامل خودروهای تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس ۶ سرعته آغاز کرده است.

این طرح که از امروز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه آغاز شده تا ۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

در این طرح فروش که شامل مادران هم می‌شود تارا دستی با پیش‌پرداخت ۱۲۸میلیون تومان، تارا اتوماتیک با پیش‌پرداخت ۱۶۷میلیون تومان، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با پیش‌پرداخت ۱۶۰میلیون تومان و دناپلاس توربوشارژ با گیربکس ۶ سرعته و فرمان برقی با پیش‌پرداخت ۱۴۵میلیون تومان به فروش می‌رسد. موعد تحویل این خودروها فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شده است.

فهرست منتخبین این قرعه‌کشی حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می‌گردد و متقاضی می‌بایست با مراجعه به سایت از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب) در قرعه‌کشی مطلع شود. فرد انتخاب‌شده باید ظرف مهلت ۳ روز وجه پیش‌پرداخت خود را از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو واریز کند؛ در صورت عدم واریز وجه ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی به صورت زنده از طریق سایت رسمی ایران‌خودرو و صفحه ایران خودرو در آپارات پخش خواهد شد.

 پیش فروش ۴ محصول ایران خودرو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.