همسر رضا رویگری: امکان نگهداری از ایشان در منزل وجود نداشت

به گفته همسر رضا رویگری و تاکید پزشک معالج، امکان نگه‌داری از او در منزل وجود نداشته و با همکاری پزشک در آسایشگاه کهریزک است.

به گزارش تازه‌نیوز، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در مورد رضا رویگری گفت: از روز گذشته که از مشکل آقای رویگری اطلاع پیدا کردیم با خانم کریمی همسر ایشان و از طریق آن‌ها با پزشکان معالج و دست‌اندرکاران آسایشگاه کهریزک در تماس بودیم. به گفته همسرشان و بنا به تاکید پزشک معالج آقای رویگری، امکان نگه‌داری وی در منزل به دلیل پاره‌ای از مشکلات و اختلالات جسمی به‌هیچ‌وجه وجود نداشت و با مساعدت و همکاری پزشک به آسایشگاه کهریزک و در شرایط مطلوب منتقل شده است.

به نقل از انتخاب و به گفته خزاعی، چندین بار از سوی سازمان سینمایی و همکاران موزه سینما برای حمایت از این هنرمند اقداماتی صورت گرفته و عیادت از ایشان از اولین برنامه‌های او در مدت حضور در سازمان سینمایی بوده است.

رئیس سازمان سینمایی تاکید کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم صبح امروز مدیرعامل صندوق اعتباری هنر را مأمور کرد از نزدیک و حضوری در جریان روند نگه‌داری و درمان و شرایط آقای رویگری قرار گیرند.

خزاعی اضافه کرد: با تعاملاتی که از طریق صندوق اعتباری هنر صورت گرفته و اقداماتی که از سوی سازمان سینمایی و صداوسیما در حال انجام است، مشکلات این هنرمند بزودی مرتفع می‌شود و در کنار این هنرمند پیشکسوت و خانواده‌اش خواهیم بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.