یک وانتی گفت سرمربی استقلال نشو!

ساکت الهامی با قهرمانی در جام حذفی همراه تیم نساجی مازندران حالا لقب متخصص این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده است.

به گزارش تازه نیوز به نقل از خبرورزشی، سرمربی نساجی مازندران با کسب دومین قهرمانی جام حذفی حالا پس از بهمن صالح نیا (ملوان انزلی) علی پروین (پرسپولیس) و علی دایی (پرسپولیس و نفت) که با ۳ قهرمانی در این رقابت‌ها پرافتخارترین هستند در جایگاه دوم قرار گرفت.

این ویدئوها را هم از دست ندهید:

ساکت الهامی که دو سال پیش با تراکتور تبریز قهرمان جام حذفی کشور شده بود حالا برای دومین بار همراه با نساجی این عنوان را جشن گرفت تا با دو قهرمانی در این رقابت‌ها در کنار زنده یاد منصور پورحیدری، امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی قرار بگیرد.

نکته جالب توجه آن که دو قهرمانی ساکت الهامی با شکست دادن دو استقلالی در فینال حاصل شده است. او دو سال پیش فرهاد مجیدی و استقلال را همراه با تراکتور شکست داد و قهرمان شد.

این بار نیز ابتدا استقلال و فرهاد مجیدی را در یک چهارم نهایی پشت سر گذاشته و سپس در فینال از سد مهدی رحمتی گذشت!

جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید اسفندماه سال ۱۳۹۹ و پس از قطعی شدن برکناری محمود فکری از استقلال تهران، مدیران این باشگاه ابتدا با ساکت الهامی مذاکره کردند اما در نهایت فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان شد.

ساکت الهامی اما خودش خاطره جالبی از این مذاکره تعریف کرده و می‌گوید: «دو روز با هیئت مدیره باشگاه صحبت کردم و یک جلسه حضوری هم داشتیم که در نهایت آقا فرهاد سرمربی شد. قتی از باشگاه استقلال بیرون آمدم، یک وانتی از پشت بلندگو گفت به استقلال نیا که گفتم چشم! اما همین که باشگاه استقلال من را گزینه سرمربیگری کرد، برای بنده افتخار است و برای فرهاد مجیدی و استقلال هم آرزوی موفقیت می‌کنم.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.