دستیابی معلمان به رتبه بندی ۵ محال است!

دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از قانون رتبه بندی معلمان انتقاد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از رویداد۲۴، فرج کمیجانی دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در رابطه با  قانون رتبه بندی معلمان گفت: طبق این قانون معلمان باید به ۵ گروه تقسیم شوند و با شرایط مندرج در این آیین‌نامه برای اخذ رتبه ۴ و ۵ شرایط بسیار سختی را در نظر گرفته‌اند به طوری‌که دستیابی به رتبه ۵ تقریبا غیرممکن شده است. حتی یک نفر هم نخواهیم داشت که با مدرک دکتری و سابقه بالای ۲۵ سال بتواند رتبه ۵ را کسب کند. یعنی تا این اندازه مسیر را سخت و پیچیده کرده‌اند که نه تنها هیچ مشکلی را حل نکرد، بلکه بر مشکلات هم اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید:

دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی می‌گوید: ما در کشور قانونی داریم به نام قانون مدیریت خدمات کشوری. این قانون سال ۸۷ تصویب شد تا حقوق کارکنان دولت هم‌تراز شود. متاسفانه در این چند سال این قانون برای همه کارکنان یکنواخت اجرا نشده است. یکسری آیتم‌ها برای دیگر کارمندان اجرا شده، اما برای فرهنگیان اجرا نشده یا ناقص اجرا شده است بنابراین معلمان خواهان اجرایی شدن این قانون به صورت کامل برای خودشان نیز هستند.

۱ نظر
  1. safavi

    سلام بارتبه بندی قرار بود حقوق معلمان کمی نزدیک استادیاران دانشگاه شود‌. اما هنوز معلوم نیست چقدر نزدیک می شود اماصدتا شرط گذاشتند .می خواهم بدانم آیا این شرطهای برای اساتید هم هست ؟؟این تحقیرمعلمان نیست؟؟؟شرطهایی گذاشتید که برای هیچ کارمندی نگذاشتید اما حقوق آن ها از معلمان بیشتر است😅فقط معلم ها باید زیر منگنه  کار کنند تا حقوقشان زیاد شود؟این شرط و شروط را برای وزیران و نمایندگان مجلس بگذارید منصفانه تره😂😂
    بسته های تنبیهی شان برای معلمان چه وحشتناکه !
    تنزل رتبه و دوباره به دانشگاه رفتن🤣🤭
    ظالم کی بودیدشما🙃
    مگه قراره چقدر اضافه کنید؟؟؟
    کسی که یک سال سابقه در شرکت نفت داردحداقل دوبرابر از معلم۳۰سال سابقه بیشتر حقوق می گیرد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.