واردات مستقیم مشروبات الکلی به قم و مشهد!

سخنگوی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر از واردات مستقیم مشروبات الکی به سه شهر مذهبی کشور خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، حجت الاسلام سیدعلی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گفت: در حال حاضر در جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمن قرار داریم که با بیش از ۲۶۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان فعالیت‌هایی علیه جمهوری اسلامی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید و ببینید:

وی با اشاره به مقوله گشت ارشاد مدیران گفت: ۴۰ پرونده ذیل گشت ارشاد مدیران به دست ستاد داشته ایم که به پیگیری قضایی و دستگیری متخلفین انجامیده است و گزارشات مردمی را در این خصوص پیگیری می‌کنیم.

حجت الاسلام خان‌محمدی گفت: با ۶۰ درصد کارخانه‌های الکل سازی ۱۰۰ درصد نیاز جامعه تأمین می‌شود چرا باید کارخانه‌های جدیدی احداث شود و به نظر می‌رسد برخی از این تولیدات استفاده خوراکی پیدا می‌کند؛ واردات مشروبات الکی به مقصد‌های مشهد، قم و شیراز مستقیما صورت می‌گیرد که نشان از برنامه ریزی فرهنگی برای این شهر‌ها دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارگروه‌های ستاد امر به معروف فقط در حجاب خلاصه نشده بلکه مقوله محیط زیست نیز از کارگروه‌های جدی ستاد است؛ نمی‌شود که در وسط یک پارک در تهران مأموری به حجاب خانمی تذکر دهد، اما کارمند قوه قضائیه در محل کارش حجاب درستی نداشته باشد؛ طرح تذکر به پوشش و حجاب را در خود ادارات تشکیل داده ایم و سعی کرده ایم نقش خود حاکمیت را در آسیب‌ها پر رنگ کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.