امام جمعه اصفهان: قوم یهود از خنگ‌ترین مخلوقات خداوند هستند

امام جمعه اصفهان در خطبه های نماز امروز گفت: از منظر قرآن قوم یهود و بنی اسرائیل خنگ‌ترین مخلوقات خداوند هستند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از عصرایران،  سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان گفت: دهم اردیبهشت سال ۶۱ آغاز عملیات بیت‌المقدس بود که این عملیات منجر به آزادی خرمشهر در سوم خرداد شد و به تمامی شهدای این عملیات درود می‌فرستیم.

از تمامی کسانی که امروز در میدان امام خمینی (ره) حاضر شدند و در مراسم شرکت کردند تشکر می‌کنم. از منظر قرآن قوم یهود و بنی اسرائیل خنگ‌ترین مخلوقات خداوند هستند، بر همین اساس انگلیس و آمریکا از یهودی‌ها به منظور جاسوسی استفاده می‌کنند.

خداوند به قوم بنی‌اسرائیل می‌فرمایند که نعمت‌های ما را به یاد بیاورید و می‌فرماید زمانی که ما قوم بنی اسرائیل را از دریا عبور دادیم به حضرت موسی گفتند برای ما بت بساز و حضرت موسی به قوم اسرائیل فرمود شما قوم جاهلی هستید. بر همین اساس این قوم به شدت نفهم و ترسو هستند و در جنگ‌های صدر اسلام نیز جرأت رویارویی با مسلمانان را نداشتند.

به گفته طباطبایی نژاد بسیاری از قوم بنی اسرائیل کافر هستند و حضرت عیسی و حضرت داوود آن‌ها را لعنت کرده‌اند.

قرآن کریم به طوایف مختلف احترام می‌گذارد، اما درباره یهود و نصارا به پیامبر و امت اسلامی می‌فرماید آن‌ها از شما راضی نمی‌شوند و مسلمانان بدانید در عالم دشمنی مشرک‌تر از یهود برای اسلام نیست.

امام جمعه اصفهان می‌گوید در خصوص نفهمی‌های قوم بنی اسرائیل آیه‌های بسیاری وجود دارد. امیدواریم به عظمت قرآن ریشه این غده سرطانی کنده شود.

8 نظر
  1. سیدضیاء

    لطفا” سوره ویا آیه مذکور را برای این بیانات را ، امام جمعه اصفهان اعلام کند…

    1. ناظمی

      سوره حشر

  2. مجتبی

    بنده خودم شدیدا ضد اسرائیل و صهیونیست هستم ولی باید عرض کنم قوم یهود در مناصب گوناگون دنیایی از با هوش ترین افراد هستند از پزشکی تا اقتصاد، ضمنا ما با صهیونیست ها مخالفیم نه با قوم خاصی و همه یهودیان صهیونیست نیستندما در کشور هموطنان یهودی بسیار محترم و مومنی نسبت به دین خود و خداوند داریم و حتی در مجلس نماینده قانونی دارند، ائمه جمعه باید بیشتر مراقب کلام خود باشند .
    مرگ بر اسرائیل مرگ بر صهیونیست

  3. علی اصغر از تهران

    این آقا اطلاعات عمومی هم ندارد بیشترین دانشمندان را قوم یهود دارد

  4. متین

    البته بعد از مسئولین ما

  5. داود

    حاج آقا حواستان نیست همین یهودی‌های خنگ ؛ کل سیاست و اقتصاد جهانی را در آمریکا و اروپا در اختیار دارند . ضمناً تعداد زیادی یهودی هموطن داریم که باعث حساسیت و ناراحتی این عزیزان شده تید

  6. سعید

    انشااله که خدا عوامل غاصب را نابود کند ولی بررسی جهانی نشان داده کشور غاصب ضریب هوشی 95 و مسلمانان مثل ایران و عربستان و عراق و ترکیه ضریب 85 دارند. برای همین هم عمدتا موقع درگیری کمتر تلف میشوند و در جنگها با اعراب دائم شکست میدادند

  7. موسی

    تو لایق امام جماعت شدن نیستی، چون به این درک نرسیدی که بین صهیونیسم و یهود فرق بزاری

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.