انقلاب شیائومی با گوشی جداشونده! +عکس

شرکت شیائومی یک گوشی هوشمند جدید با نمایشگر تاشو جداشدنی را ثبت اختراع کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فرارو، بازار گوشی‌های هوشمند تاشو روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود. در آخرین نوآوری شرکت شیائومی قصد دارد یک گوشی تاشو بسازد که می‌توان نمایشگر آن را از دستگاه جدا کرد.

شرکت شیائومی اغلب تعداد زیادی پتنت (سند ثبت اختراع) در آستین دارد. این شرکت اخیراً یک سند ثبت اختراع جدید درخواست کرده است که به ما تصوری از شکل ظاهری یکی از تلفن‌های هوشمند آینده شیائومی می‌دهد.

این غول فناوری چینی یکی از پتنت‌های خود را در چین عرضه کرد که نشان دهنده یک گوشی منحصر به فرد و نوآورانه است که دارای صفحه نمایش انعطاف پذیر است که می‌تواند از بدنه جدا شود. طبق خلاصه سند ثبت اختراع، بدنه گوشی هوشمند و پنل صفحه نمایش تاشو را می‌توان از یکدیگر جدا کرد. علاوه بر این، صفحه نمایش انعطاف پذیر وقتی به بدنه اصلی متصل می‌شود، اطراف آن را کاملا می‌پوشاند.

طرح جدید گوشی شیائومی
به عبارت دیگر، این نمایشگر زمانی که از بدنه گوشی هوشمند جدا می‌شود، کاملا باز می‌شود. قابل ذکر است که نمایشگر پس از جدا شدن از بدنه از طریق انتقال بی سیم داده بین صفحه نمایش انعطاف پذیر و بدنه اصلی همچنان قابل استفاده است. این همچنین به این معنی است که صفحه نمایش خود قادر به انجام محاسبات اولیه خواهد بود و یک باتری جدا از باتری اصلی را نیز در خود جای می‌دهد.
در حال حاضر، جزئیات دقیق‌تر در مورد مشخصات خود دستگاه هنوز ناشناخته است. این داده‌ها هنوز فقط یک سند ثبت اختراع است، بنابراین ما هیچ راهی برای تأیید اینکه آیا این برند واقعاً روی چنین محصولی کار خواد کرد یا خیر، نداریم. شرکت شیائومی به ثبت اختراع طرح‌های منحصر به فرد گوشی معروف است. باید منتظر ماند تا ببینیم آیا این شرکت قصد ساخت چنین دستگاهی را دارد یا خیر. به هر حال این سند ثبت اختراع دیدگاهی در مورد آینده گوشی‌های هوشمند به ما می‌دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.