برنامه استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا

عضو هیأت مدیره استقلال گفت: در رابطه با برنامه ریزی AFC برای لیگ قهرمانان بعدی آسیا فعلا هیچ صحبتی در باشگاه مطرح نشده است!

به گزارش تازه‌نیوز، حجت کریمی، از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در ارتباط با موضوع زمان برگزاری مسابقات فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی را مطرح کرد.

از برنامه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری رقابت‌های لیگ جاری قهرمانان آسیا مطلع هستید؟

شنیده ایم که قرار است بازی فولاد در بهمن ماه برگزار شود و عملاً ادامه رقابت‌ها حدود ۱۰ ماه به تعویق افتاده است.

قبول دارید که چنین شرایطی به معنی برگزار نشدن دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا ست و با این احتمال که استقلال در این فصل قهرمان شود قاعدتاً نمی‌تواند در بازی‌های بعدی لیگ قهرمانان حضور داشته باشد؟

ما فعلاً در این ارتباط هیچ طرح و برنامه‌ای نداریم و همه تمرکزمان روی مسابقات پیش رو و قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر است. شما یک سیب را که به هوا بیندازید هزار بار می‌چرخد تا به زمین برسد. بی دلیل تمرکزمان را به هم نمی‌زنیم. تا آن زمان هم خدا بزرگ است و بالاخره فکری در این باره صورت خواهد گرفت.

یعنی طی ۲۴ ساعت اخبر که این موضوع رسانه‌ای شده هیچ صحبتی در این مورد در باشگاه مطرح نیست؟

خیر! هنوز حرفی در این باره مطرح نشده. تمرکز ما فقط روی قهرمانی در لیگ امسال است که انشالله برای تیم رقم می‌خورد و البته همچنین روی زیرساخت‌های باشگاه.

قبول دارید که همه تلاش استقلال و دیگر تیم‌ها برای راهیابی به مسابقات برون مرزی و آسیایی است و اگر قرار باشد استقلال به آسیا نرود این همه تلاش برای چیست؟

گفتم که ما هنوز فکری در این باره نکرده ایم. ولی قطعاً هدف اصلی استقلال بعد از قهرمانی حضور در آسیاست. فعلاً می‌خواهیم همه تمرکزمان روی این مسابقات باشد.

 از اوضاع و احوال فعلی تیم خبر دارید؟

خدا را شکر اوضاع رو به راه است و بازیکنان تیم با روحیه بالایی تمریناتشان را دنبال می‌کنند.

پیش بینی تان قبل از بازی مقابل سپاهان چیست؟

صددرصد! استقلال این بازی را هم با برد پشت سر می‌گذارد و در بازی رفت هم سپاهان را شکست دادیم و این بار هم شکست می‌دهیم تا هر چه زودتر به آنچه می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.