رونالدو به رئال‌مادرید باز می‌گردد؟

رئال‌مادرید گزینه جدید کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی در صورت ترک منچستریونایتد است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، نشریه «میرر» مدعی شد کریستیانو رونالدو در رادار باشگاه رئال‌مادرید است و شاید در ۳۷ سالگی دوباره پیراهن کهکشانی‌ها را بپوشد.

پس از این که گفته شد اریک تن‌هاخ خواهان ماندن رونالدو در منچستریونایتد نیست و شیاطین‌سرخ به لیگ قهرمانان اروپا هم نرسیده‌اند، احتمال جدایی این فوق‌ستاره پرتغالی بیش از پیش شده است.

کریستیانو رونالدو که با وجود عملکرد ضعیف منچستریونایتد در فصل جاری ۲۳ گل در تمامی رقابت‌ها زده، طی ۹ سال حضور در رئال‌مادرید بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ برای این تیم ۴۵۰ گل به ثمر رساند.

۱ نظر
  1. محسن

    چرا خبر چرت کار میکنید،آخه تن هاخ کی گفت رونالدو نمیخواد؟این بدبخت که پاره شد بس گفت رونالدو فروشی نیست وما بهش نیاز داریم تو ترکیب.از تن هاخ فرگوسن و پیشکسوتهای منچستر همه خواهان موندنش هستن اونوقت نوشتین که تن هاخ نمیخواد رونالدو تو منچستر باشه.دیشب تو جلسه ای که با فرگوسن و تن هاخ داشت قرار شد که این فصل هم تو منچستر بمونه،درصورت موفقیت توفصل پیش رو فصل بعد هم ۱سال دیگه تمدید میکنه.درست کار کنید خبرو.توطول روز ساعت ب ساعت خبر میاد رفت .نرفت.رفت چلسی.اتلتیک.بارسا.یووه.بایرن.رم.ناپولی.فقط تلاش کنید ببرید این فوق ستاره فوتبالو تو حاشیه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.