پیش بینی عجیب از سقوط ارزش بیت‌کوین!

بیت‌کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان به صفر خواهد رسید؟

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از اقتصادآنلاین، چارلی مانگر، نایب رییس برکشایر هاتاوی، در جلسه سالانه سهامداران شرکت در اوماها، بیت کوین را مورد هدف حمله قرار داد و پیش بینی کرد که بزرگترین ارز دیجیتال جهان به احتمال زیاد به صفر خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت  برکشایر هاتاوی یعنی وارن بافت نمی داند که آیا بیت کوین طی چند سال آینده از نظر ارزش افزایش یا کاهش خواهد یافت، اما هنوز هم علاقه ای به آن نشان نمیدهد.

این کارآفرین ۹۱ ساله که دارایی خالص او ۱۲۴.۳ میلیارد دلار تخمین زده می شود، بار دیگر تاکید کرده که بیت کوین چیزی به جهان اضافه نمی کند.

بافت می گوید که حتی ۲۵ دلار هم برای خرید تمام کوین های موجود در گردش پرداخت نمی کند. “من آن را نمی پذیرم چون نمیدانم با آن چه کنم؟

بیشتر بخوانید:

یکی از مشهورترین سرمایه گذاران تمام دوران ادعا می کند که بیت کوین هیچ شانسی در برابر دلار آمریکا ندارد.

چارلی مانگر هم در انتقاد خود از بزرگترین ارز دیجیتال جهان لحن شدید تری داشت و آن را «احمقانه» و «شیطانی» توصیف کرد. این میلیاردر معتقد است که فدرال رزرو با سیاست های خود، ایالات متحده را تضعیف می کند.

بافت همچنین به شدت از وال استریت به دلیل تبدیل بازار به یک «سالن قمار» انتقاد کرد. او معتقد است که صنعت مالی نباید رفتارهای پرخطر را تشویق می کند. در همان زمان، برکشایر هاتاوی با خرید ۵۱.۱ میلیارد دلار سهام در طول سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ در میان اصلاح قابل توجه بازار، شرط بندی بزرگی در بازار سهام انجام داده است. ارزش سبد سهام این مجموعه اکنون بالغ بر ۳۹۰ میلیارد دلار است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.