وطن‌فروشی به نام سام رجبی را بهتر بشناسید! +ویدئو

سال هشتادو هشت بعد از مثبت شدن آزمایش دوپینگ از تیم ملی اخراج و به آمریکا مهاجرت کرد…

به گزارش تازه‌نیوز، احسان رجبی تا سال هشتاد و هشت عضو تیم‌ملی جودوی ایران بود و بعد از هر مقام بعنوان پاداش سکه میگرفت و حتی یک بار و حتی یک‌ جمله علیه وضعیت سیاسی مملکت موضع گیری نکرد.

سال هشتادو هشت بعد از مثبت شدن آزمایش دوپینگ از تیم ملی اخراج و به آمریکا مهاجرت کرد. ظاهرا در جودو به جایی نرسید و برای خودنمایی به هر دری زد مثل عوض کردن نام‌کوچک.

بعد از شهرت مسیح علینژاد برای جلب توجه بعنوان شعبون بی مخ علینژاد و به قصد منتشر شدن از صفحه پر‌فالوور علینژاد دوربین به دست او و فرامین او شد. وظیفه او هم تحریک کردن دیگران با توهین و بدون اجازه فیلم گرفتن بود.

از جمله فعالیت های سیاسی ایشون توهین و فحش به رای دهندگان ایرانی ساکن آمریکا بود ولی رذیلانه ترین فعالیت سیاسی او یک تلاش برای پس گرفتن مدال المپیک ورزشکار مدال آور ایرانی!

و دو، تلاش برای تحریم موسسه محک به بهانه ارتباط موسسه با ایرانیان عضو نایاک بود‌. در صورت عملی شدن این تحریم موسسه محک فلج می شد و جان کودکان‌ سرطانی ایران به خطر می‌افتاد.

این مطالب را از دست ندهید:

۱ نظر
  1. محمد

    دم پرویز خان پرستویی گرم قاسم سلیمانی تنها کاری که‌کرد خارج کردن‌تروریست های امریکایی بود که این جیره خوارهای امریکا زورشون میاد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.