توافق با گزینه اصلی پرسپولیس به یک شرط

هافبک خلاق پرسپولیس در چه شرایطی قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد؟

به گزارش تازه نیوز و به نقل از گسترش‌نیوز، در حالی که پرسپولیس در شش هفته باقی‌مانده بازی‌های لیگ کار بسیار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی دارد، بحث نقل و انتقالات و تمدید بازیکنان کلیدی این تیم از همین حالا داغ شده است. مورد توجه‌ترین بازیکنان نیز مهدی ترابی و میلاد سرلک هستند که سرمربی قرمز‌ها تاکید ویژه‌ای روی تمدید قرارداد آن‌ها دارد.

چند روز پس از مصاحبه یحیی گل‌محمدی با خبرنگاران مبنی بر اینکه مدیران باشگاه تاکنون اقدامی برای تمدید قرارداد بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس انجام نداده‌اند، بلافاصله درویش دست به کار شد و مقدمات مذاکره با ترابی و سرلک را فراهم کرد.

طبق آنچه رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مذاکرات با میلاد سرلک و مهدی ترابی نتایج مثبتی به همراه داشته و این احتمال وجود دارد که پس از بازی مقابل پیکان شاهد تمدید قرارداد حداقل یکی از این بازیکنان باشیم.

در این بین مهدی ترابی که شرایطش برای توافق با باشگاه پرسپولیس نسبت به سرلک نزدیکتر است، برای تمدید قرارداد خود از طریق مدیربرنامه‌هایش یک شرط ویژه را به باشگاه اعلام کرده است.

ترابی طلبی به مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان از دو سال پیش داشته و حالا تاکید دارد برای تمدید قرارداد باید علاوه بر پرداخت این مبلغ، باشگاه باید بخش دیگری از مطالبات او را که تا امروز حدود ۳۰۰ میلیون تومان شده، پرداخت کند.

در اصل ترابی شرط یک میلیارد و هفتصد میلیونی را پیش پای مدیران پرسپولیس برای تمدید قرار داده است.

گفته می‌شود به محض آنکه پرسپولیس این مبلغ را به حساب ترابی واریز کند، او قراردادش با این باشگاه را تمدید خواهد کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.