ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان

یحیی گل‌محمدی با چالش‌هایی برای انتخاب ترکیب ۱۱ نفره پرسپولیس مواجه است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل ازخبرورزشی، در بازگشت به مسابقات لیگ برتر، یحیی گل‌محمدی سه بازیکن کلیدی خود، مهدی ترابی، وحید امیری و فرشاد فرجی را در اختیار ندارد و در غیاب آنها تیمش را آماده بازی با پیکان خواهد کرد.

مهمترین نکته برای دیدار با همشهری آسمانی پوش، انتخاب دروازه‌بان خواهد بود؛ جایی که پس از چند بازی غیبت، حامد لک شانس بیشتری برای حضور در چارچوب دارد و باید دید پس از دوری دو ماهه، به دروازه بازمی‌گردد یا خیر؟

زوج خط دفاعی قرمزها در شرایطی که وحدت حنانوف با اشتباه در بازی با آلومینیوم به نیمکت بازگشته، با علی نعمتی و سیدجلال حسینی تشکیل می‌شود. در سمت راست رامین رضاییان جایگاه ثابتی دارد و در جناح چپ نیز سعید آقایی گزینه نخست یحیی گل‌محمدی است. آقایی از بازی با نیروی زمینی در ترکیب اصلی قرار گرفت و پیش از آن علی شجاعی در دو بازی درون تیمی و جدال با نفت مسجدسلیمان، همراه با تیم اصلی بازی می‌کرد.

برای پست هافبک دفاعی زوج کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک در دسترس هستند و در کناره‌ها در حالی که سیامک نعمتی وارد لیست شده، احسان پهلوان و امید عالیشاه بازی می‌کنند. نکته مهم اینکه کمال در تمرینات اخیر همراه تیم ذخیره تمرین کرده و به همین دلیل پیش بینی می‌شود که روی نیمکت حضور داشته باشد.

در خط حمله پیش از اتفاقی که برای مهدی عبدی رخ داد و او با غضب یحیی مواجه شد، این بازیکن به همراه تمیروف بیشترین شانس را داشتند و در نیمه اول بازی با نیروی زمینی هم بحته میدان رفتند اما در تمرینات پس از بازی با نیروی زمینی، پاکدل به همراه تمیروف در خط حمله حضور داشته‌اند.

ترکب احتمالی پرسپولیس برای رویارویی با پیکان

حامد لک، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، رامین رضاییان، علی نعمتی، سعید آقایی، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، حامد پاکدل، شرزود تمیروف

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.