مارادونا از آن دنیا هم رکورد زد! +عکس

لباس مارادونا در دیدار آرژانتین مقابل انگلیس در جام جهانی 1986 با بالاترین قیمت در تاریخ فروخته شد.

به گزارش تازه نیوز، پیراهنی که دیگو مارادونا هنگام به ثمر رساندن گل دوم خود در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 1986 مقابل انگلیس به تن داشت، در یک حراج به مبلغ چشمگیری فروخته شد. البته مارادونا در همان مسابقه پس از یک سلسله دریبل فوق العاده از وسط زمین نیز موفق شد دروازه پیتر شیلتون را باز کند و از آن گل به عنوان “گل قرن” نام برده می شود. استیو هاج، ملی‌پوش سابق تیم ملی انگلیس در آن بازی در جام جهانی بازی کرده و بعد از بازی پیراهن خود را با مارادونا عوض کرد.

شبکه اسکای اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد پیراهن مارادونا در حراجی به قیمت هفت میلیون و 142 هزار و پانصد پوند به یک خریدار ناشناس واگذار شد و تبدیل به گران ترین پیراهن فروخته شده در تاریخ فوتبال شد. البته این عنوان در گذشته متعلق به پیراهن پله بود. لباسی که اسطوره فوتبال برزیلی در فینال جام جهانی 1970 پوشیده شده بود، در ماه مارچ سال 2002 به قیمت 157 هزار و 750 پوند فروخته شد.

البته مقامات فدراسیون فوتبال آرژانتین قصد داشتند این پیراهن را به موزه مارادونا در بوئنوس آیرس ببرند، اما استیو هاج چندی قبل اعلام کرد قصد دارد این لباس را به قروش برساند و در نهایت امروز این اتفاق رخ داد. بیش از یک سال پیش بود که مارادونا جان خود را از دست داد و حالا لباس او به این قیمت گزاف فروخته شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.