حمله توئیتری هواداران الاهلی به سرمربی: مانند قایدی در تیم نیست!

هواداران تیم فوتبال شباب الاهلی امارات به خاطر نیمکت نشینی مهاجم ایرانی خود از سرمربی تیم به شدت انتقاد کردند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال شباب الاهلی امارات دیشب در فینال لیگ کاپ این کشور به مصاف العین رفت و این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی العین موفق شد برابر شباب الاهلی به پروزی دست پیدا کند و جام قهرمانی را بالای سر برد. احمد نوراللهی بازیکن ملی پوش کشورمان در این دیدار حضور داشت، اما مهدی قایدی دیگر مهاجم ملی پوش کشورمان در این مسابقه جایی در ترکیب اصلی نداشت و بازی را از روی نیمکت تماشا کرد.

مهدی علی سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی پیش از این به خاطر نیمکت نشین کردن قایدی مورد انتقاد رسانه‌ها و هواداران این تیم قرار گرفته بود و با شکستی که در بازی دیشب به دست آورد، دوباره از او انتقاد شد.

سلمان فلاته یکی از هواداران شباب الاهلی در توئیتر به شدت از رفتار مهدی علی سرمربی شباب الاهلی در قبال مهدی قایدی انتقاد کرد و نوشت: مهدی علی این استعداد (مهدی قایدی) را نابود کرد. او در تیم هیچ بازیکنی مانند قایدی ندارد، اما این بازیکن را به راحتی کنار می‌گذارد.

همچنین هواداران تیم فوتبال شباب الاهلی در صفحه‌های باشگاه در فضای مجازی خواستار برکناری مهدی علی از سرمربیگری تیمشان به خاطر کسب نتایج ضعیف شدند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.