ترس بزرگ زلاتان در آستانه ۴۰ سالگی!

زلاتان ابراهیموویچ که در حال حاضر در آث میلان است، اعتراف کرد که از نزدیک شدن به دوران بازنشستگی خود ترس دارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، زلاتان ابراهیموویچ با ۴۰ سال سن یکی از مسن‌ترین بازیکنان حرفه‌ای‌ فعال در سطح بالای فوتبال اروپا است. زلاتان ابراهیموویچ درباره بازنشستگی از فوتبال گفت: من به خط پایان نزدیک می‌شوم و به همین خاطر کمی می‌ترسم. هنوز برای فصل بعد هیچ برنامه‌ای ندارم. احتمالات زیادی وجود دارد. نمی‌دانم چه اتفاقاتی خواهد افتاد. فعلا تمام تمرکز من روی فصل جاری است. من هنوز می‌توانم کارهای زیادی انجام دهم، اما آدرنالین حضور در یک زمین فوتبال را نمی‌توان در هیچ جای دیگری یافت. سعی می‌کنم تا جایی که می‌شود به بازی کردن ادامه دهم. برای رسیدن به این هدف البته باید آمادگی جسمانی داشته باشم و از بازی خودم لذت ببرم.

معمولا بازیکنان به ویژه مهاجمان چنانچه بسیار آماده و سرحال باشند تا سن ۳۶ سالگی می‌توانند در سطح نخست فوتبال اروپا بازی کنند اما مهاجم سوئدی میلان همه مراحل را پشت سرگذاشته است به طوری که با وجود گذشت از ۴۰ سالگی همچنان آماده است و قصد خداحافظی ندارد. این بازیکن به دنبال تمدید قرارداد با میلان برای یک فصل دیگر است و می‌خواهد همچنان به بازی کردن ادامه دهد.

میلان صدرنشین این فصل فوتبال ایتالیا روز یکشنبه باید در هفته سی و ششم سری آ ایتالیا به مصاف هلاس ورونا برود که این دیدار در زمین هلاس برگزار می‌شود. یاران زلاتان در ادامه به مصاف آتالانتا خواهد رفت.

میلان این هفته موفق شد با نتیجه یک بر صفر فیورنتینا را از پیش‌رو بردارد و جمع امتیازهای خود را به عدد ۷۷ رساند. اینتر با ۷۵ امتیاز یعنی دو امتیاز کمتر در تعقیب این تیم به سر می برد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.