دسته‌گل جدید وزیر صمت: بدترین عید فطر برای بازار خودرو!

فرصت عید فطر امسال، برای خودروسازان که همه‌ساله با بخشنامه‌های ویژه فروش خودرو به بازگشت دوباره و رونق بازار می‌اندیشیدند، از دست رفت!

به گزارش تازه‌نیوز، فعالان بازار خودرو معتقدند تعلل و دست‌دست کردن وزارت صمت در تصمیم‌گیری‌های کلان، واردات خودرو و تعیین قیمت ارز برای خودروهای مونتاژی و دیزل باعث شده تا شرکت‌های خودروسازی تمایلی برای فروش خودروهای سبک و سنگین نداشته باشند تا برخلاف سالیان اخیر، عید فطری بی‌رونق از نظر بخشنامه‌های فروش خودرو را پشت سر بگذاریم. عدم برگزاری فروش نقدی بهمن دیزل، ایران‌خودرو دیزل، سایپا، ایران‌خودرو و بهمن‌موتور از نشانه‌های این بی‌برنامگی وزارت صمت است. تکمیل این آشفتگی هم تغییر بخشنامه بهمن‌موتور از فروش نقدی با تحویل فوری به پیش‌فروش با قیمت غیرقطعی و تحویل سه ماهه بود.

از زمان شروع به کار فاطمی امین در وزارت صمت، قیمت خودرو در بازار ۲۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته و هیچ‌کدام از وعده‌های این وزیر دولت سیزدهم در حوزه خودرو عملی نشده است!

این مطالب را هم ببینید:

2 نظر
  1. رضا

    وزیر انقلابی در قیمت با همدستی مجمع تشخیص مصلحت خواص در جهت گرانی انقلابی به پا کردند.مجلس بی کفایت هم که داره تماشا میکنه که کشور رو بصورت درسته و کامل بخورن

  2. رصا

    تفاجعه قیمتی به پا شده.خسته شدم.میخوام خودرو بخرم یه چک دارم واسه دو هفته دیگه همش قدرت خریدم داره پایین میاد.خدا لعنتشون کنه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.