تغییر در زمان پخش دورهمی و خندوانه

پس از پایان ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید سعید فطر، زمان پخش برنامه‌های شبکه نسیم تغییر کرد.

به گزارش تازه نیوز، روابط عمومی شبکه نسیم کنداکتور این شبکه، از فردا شنبه، ۱۷ اردیبهشت تغییر می‌کند و با شروع فصل جدید، ساعت پخش تعدادی از برنامه‌ها عوض خواهد شد.

پخش برنامه های “دورهمی”، “خندوانه”، سری جدید مسابقه “شوتبال”، فصل جدید مسابقه بزرگ “تهمتن”، “کارستون” و انیمیشن “شکرستان” از تغییرات این روزهای شبکه نسیم است که با پخش سریال “نقطه سرخط”، برنامه “با بابا” و  “نسیم آوا” در کنار سایر برنامه‌ها قرار است، جدول پخش را متنوع کند.

مسابقه “دورهمی” با اجرای مهران مدیری در ادامه پخش گذشته، از این پس جمعه و شنبه هر هفته ساعت ۲۳ پخش خواهد شد. این برنامه که بر پایه اطلاعات عمومی پیش می رود با حضور بازیگران، خواننده ها و هنرمندان همراه خواهد بود.

برنامه “خندوانه” نیز در ادامه سری هشتم و با تغییرات در دکور و آیتم ها طبق روال گذشته از یکشنبه تا پنجشنبه با اجرای رامبد جوان و هنرنمایی “جناب خان” ساعت ۲۳ پخش می شود. این برنامه با حضور میهمانان و طراحی مسابقات گوناگون بین آنها، روی آنتن می رود.

همچنین برنامه “شوتبال” پس از فصل جدید که از نوروز ۱۴۰۱ به روی آنتن رفته است، با ماموریت و ویژگی ذاتی خود با حضور قهرمانان،چهره های ورزشی و مردمی در دو گروه آقایان و خانم ها با اجرای علی عامل هاشمی و سوگل طهماسبی، قرار است، رقابت های را در زمین شوتبال آغاز کند.

طبق اعلام دست‌اندرکاران برنامه؛ “شوتبال” با تغییر در بازی ها و فضای استودیویی خاص، خود را برای ارائه مسابقه‌ای مفرح آماده کرده است. این برنامه شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

مسابقه بزرگ “تهمتن” در دوره جدید برای معرفی فینالیست دیگر، فصل جدیدش را آغاز می کند. این برنامه چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه با اجرای آیدین ختایی و بهداد سلیمی به روی آنتن می رود.

فصل دوم “کارستون” با اجرای میثم درویشان پور به آنتن شبکه نسیم می رسد. این برنامه، روند تکامل‌ مشاغل از گذشته تا فرم نوین امروزی را بررسی می‌کند و با همراهی یک روز کاری با هر حرفه، چالش ها، ویژگی و ظرفیت های آن کسب و کار را معرفی می‌کند. این برنامه چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

مجموعه پویانمایی “شکرستان” هم در ادامه پخش نوروزی با پخش قسمت‌های جدید، شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم روی آنتن می رود. این انیمیشن با اشارات خاص، نکات فرهنگی و اجتماعی را با نگاهی طنز بیان می کند.

همچنین پس از دو قسمت پایانی و پخش فینال “هوش برتر” از شنبه تا دوشنبه این هفته، مجموعه تلویزیونی “نقطه سر خط” به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی مصطفی کیایی و سعید جلالی محصول سال ۱۳۹۰ است که از سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی آنتن می رود. این سریال درباره ی کارمند اجاره نشینی است که در گیر و دار ازدواج و تهیه جهیزیه دخترش است که با تقاضای وام او موافقت می شود اما همزمان حکم بازنشستکی او صادر می شود. حمید لولایی، علی صادقی، غلامرضا نیکخواه، مریم سعادت و …در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش موسیقی های از هنرمندان کشورمان با اجرای رضا محبی پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۹ نیز از شبکه نسیم در برنامه “نسیم آوا” پخش خواهد شد.

برنامه “با بابا” بر پایه مهارت های ارتباطی پدر و فرزندان تولید شده که در هر قسمت شاهد تعامل و همکاری پدران با فرزندان خود می باشد. “با بابا” شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ از شبکه نسیم به روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.