چند نکته درباره فایل صوتی مهدی طائب و دفاع عجیبش از قالیباف!

اخیرا دو فایل صوتی از سخنان مهدی طائب در یک جلسه پرسش و پاسخ خصوصی منتشر شده است که چند نکته این فایل خیلی جالب است!

به گزارش تازه نیوز، وحید اشتری در کانال مکتوبات نوشت:

در این دو فایل صوتی، از «میثم نیلی» به عنوان داماد آقای رئیسی و پشت پرده سیسمونی گیت و دیگر انتقادات از آقای قالیباف معرفی می‌شود. این در حالی است که داماد آقای رئیسی، برادر میثم نیلی یعنی «مقداد نیلی» است. مشخص نیست این اشتباه لُپی بوده و یا برای جلوگیری از اطاله کلام یا بالا بردن هزینه‌ برای برادران نیلی و فشار به رئیسی به کار برده شده است.

آقای طائب در بخشی از سخنان جدیدش ادعا می‌کند که آقاتهرانی با قالیباف جلسه‌ای پیرامون وضعیت مالی وی داشته و قالیباف هم پاسخ‌هایی در خور را به آقاتهرانی داده است!
جالب است بدانید این ادعا سال گذشته نیز توسط آقای طائب مطرح شده بود و آقاتهرانی همان سال گذشته این موضوع را اساس تکذیب کرده بود!

آقای طائب با بغض می‌گوید قالیباف در تمام مدت کار در شهرداری تهران، هیچ حقوقی از شهرداری دریافت نکرده است و در ادامه هم گریزی به فقر و بیکاری و کمک‌های مالی رهبرانقلاب به ایشان می‌کند!

این ادعای طائب نیز درحالی است که قالیباف در زمان شهرداری تهران بارها میزان حقوق و دریافتی‌اش از شهرداری تهران رو اعلام کرده بود. برای نمونه قالیباف در سال ۹۵ می‌گوید که دریافتی وی از شهرداری تهران تنها نصف حقوق‌اش از شهرداری است.

آقای طائب در مورد سفر خانواده قالیباف به ترکیه، بعد از به صحرای کربلا زدن و پیش کشیدن میزان خلوص آقای قالیباف و حضور وی در نماز جماعات و می‌گوید خانواده آقای قالیباف از سوریه به ترکیه رفته‌اند. همه ما می‌دانیم که دو کشور ترکیه و سوریه سالها باهم در حال جنگ‌اند و هیچ پرواز مستقیمی بین دو کشور وجود ندارد! تردد زمینی‌ هم که کلا متنفی است چون هم مسافت دمشق استانبول برای خانواده آقای قالیباف زیاد است؛ هم این مسیر ناامن است و هم دولت سوریه جز مناطق معدودی که آن هم به صورت مشترک با دیگر گروههای معارض با نظام سوریه اداره می‌شود؛ تسلطی به مرز خود با کشور ترکیه ندارد! در این بین سفر به کشور ثالث به علت بی‌نظمی شدید در سیستم پرواز سوریه و بارداری دختر قالیباف بسیار بعید به نظر می‌رسد؛ هرچند اصل موضوع جای کنکاش دارد.

آقای طائب قویا موضوع سیسمونی را منکر می‌شود و می‌گوید تنها کسی که قضیه سیسمونی را مطرح کرده، وحید اشتری است! این ادعا هم در حالی است که سیدمحمد آقامیری که هم در انتخابات مجلس و هم در انتخابات شورای شهر تهران عضو لیست قالیباف بود؛ در جلسه علنی شورای شهر تهران موضوع سیمسونی قالیباف را تایید کرده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.