خودم دیدم مربی‌ام تاکتیکش را تغییر داد تا پرسپولیس راحت‌تر برنده شود!

فرزاد حاتمی در خصوص شائبه تبانی در هفته های پایانی لیگ دست به افشاگری زد.

به گزارش تازه نیوز، فرزاد حاتمی، بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص شائبه تبانی در هفته‌های پایانی لیگ برتر اظهاراتی را مطرح کرد که بخشی از آن را در ادامه می خوانید:

ظرف روزهای گذشته موضوعاتی درباره تبانی در هفته‌های پایانی مطرح شده است. نظر شما در این باره چیست؟ آیا ممکن است برخی تیم‌ها در این هفته‌ها دست به تبانی بزنند؟

جالب است که یک بار چند فصل پیش این موضوع را خودم به وضوح حس کردم. من در تیمی بازی می‌کردم که جلوی پرسپولیس بازی داشتیم و در آن بازی پرسپولیس نیاز به برداشت. ما در همه بازی‌های قبلی با یک مهاجم بازی می‌کردیم ولی در آن بازی که پرسپولیس نیاز به برد داشت با دو فوروارد به میدان رفتیم و در نهایت هم باختیم تا پرسپولیس به خواسته اش برسد.

می‌دانید این موضوع بعد از بازی پرسپولیس با پیکان مطرح شد؟

این وصله‌ها اصلاً به مجتبی حسینی نمی‌چسبد. او اهل این کارها نیست. آقای عطابخش مدیرعامل پیکان هم یک فرد لوتی و یک جوانمرد است. اصلاً نباید به این افراد شک کرد ولی همانطور که گفتم خودم به شخصه دیده ام که تیمی که خودم در آن بازی می‌کردم چطور در دیدار مقابل پرسپولیس برنامه تاکتیکی اش را تغییر کرد تا پرسپولیس راحت‌تر برنده شود. در این هفته‌ها بعضی مربیان به خاطر علایق شخصی و مسائلی از این دست تیمشان را با رعایت حال تیم مقابل به میدان می‌فرستند.

6 نظر
  1. عباس

    تار تار منظورشه

  2. سلام

    خدا فقط میداند،ما نبایدفوری قضاوت کنیم،شاید این واقعیت نداشته باشد،

  3. علی

    تاتار هم دربازی رفت مقابل پیروزی دروازه بان سوم خودش را گذاشت تا گل به خودی بزنه ودر بازی برگشت هم از هرگونه تلاشی برای برنده شدن تیم محبوبش پرسپولیس کوتاهی نخواهد کرد.کمیته انضباطی باید چهار چشمی مراقب باشد تا حق تیمهای دیگر ضایع نشود.

  4. مجید

    تو ایران خیلی راحت به دیگران اتهام می‌زنیم نه قانونی داریم که پیگیر مزخرفات باشد اگر قانونی درست حسابی داخل کشور حاکم بود صحبت های این اقا را پیگیری میکرد اگر راست باشه با مجموعه تیم حریف برخورد قاطع میکرد اگر ثابت نمیشد دهنه جناب را گل می‌گرفتن تا هرمز شاهد اتهامات گوناگون نباشیم خیلی راحت هر حرفی دوست دارند به زبان می‌آورند راست دروغ کسی هم کاری به کارشان ندارد بسیار کار زشتی است تو ایران رواج پیدا کرده

  5. سلام

    میگن یه روزی یه ایرانی به یه علامه میگه آقا چجوریه ما ایرانیها همش باید عبادت کنیم روزی 3بار نماز می خوانیم مسجد میریم سالی یک ماه روزه می گیریم در سال نزدیک به دو ماه مراسم محرم داریم زنجیر و سینه می زنیم در سال چند با مراسم شهادت و وفات امامان را برگزار می کنیم ولی آخرش این حال و روزمانه همش کار صبح میریم تا آخر شب باز فردا اینجوری از زندگی هیچیک نفهمیدیم جز کار کردن و زحمت ولی اروپایی ها اینا رو انجام نمیدن تازه بجاش میرن دیسکو کنار ساحل همش عشق و حال ولی در عوض بهترین زندگی را دارند؟ این چجوریه علامه از قرآن براش کلام خدا را ترجمه میکنه میگه خدا گفته من خیر و برکت و شادی و آرامش را در سرزمینی قرار میدهم که آنجا مردمانش حق کسی را نخورند دروغ نگویند عدالت داشته باشند به هم تهمت نزنند حالا ما ایرانیها سزاوار زندگی خوب هستیم؟ همش تهمت دروغ آقای حاتمی اگه دروغ گفتی که خودتی و خدا باید جواب بدی اگه راست گفتی بازم باید به خدا جواب پس بدی چرا چون تو همون لحظه باید اعتراض میکردی و قبول نمی کردی چون تو نسبت به اون تیم تعهد داشتی پس تو هم مقصری و نان حرام بردی سر سفره. یعنی هر دو حالت چه دروغ گفته باشی چه راست مدیون ماندی و حق الناس کردی خدا به دادت برسه اینجاس که میگن تر و خشک با هم می سوزند بخاطر امثال فرزاد حاتمی خیلی کسا هم تاوان پس میدهند باشگاه پرسپولیس باید به این قضیه ورود کنه که اگه دروغ باشه این فرزاد حاتمی باید مجازات قانونی بشه

  6. سروش

    حق گفتی ما ایرانیا خیلی بدبختیم و گاو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.