سقوط اتوبوس گردشگران به دره جان ۳نفر را گرفت +عکس

به‌دنبال سقوط اتوبوس گردشگران اصفهانی به اعماق دره‌ای در دهدز خوزستان، ۳نفر ازجمله یک خانم دکتر جوان جانشان را از دست دادند.

به گزارش تازه‌نیوز، این حادثه حدود ساعت ۱۵:۳۰جمعه در ۵کیلومتری منطقه گردشگری زراس در حوالی دهدز خوزستان رخ داد. اتوبوس گردشگران اصفهان با ۳۶سرنشین در جاده توریستی منطقه که به‌گفته اهالی از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است در حال تردد بود که ناگهان راننده کنترل آن را از دست داد و اتوبوس به اعماق دره سقوط کرد. به‌دنبال این حادثه تیم‌هایی از امدادگران هلال احمر و اورژانس راهی محل حادثه شدند و تلاش برای کمک ‌رسانی به حادثه‌دیدگان آغاز شد. شدت حادثه به حدی بود که ۲نفر از سرنشینان اتوبوس جانشان را از دست داده بودند و حدود ۲۶نفر نیز مجروح شده بودند که مجروحان با کمک امدادگران به بیمارستان انتقال یافتند.

به نقل از همشهری، این اما پایان ماجرا نبود؛ چرا که بررسی‌ها نشان می‌داد به‌دنبال سقوط اتوبوس به دره تعدادی از مسافران که به بیرون پرتاب شده بودند زیر اتوبوس گیر کرده‌اند. در این شرایط امدادگران دست به‌کار شدند و در عملیاتی سخت و نفسگیر موفق شدند ۲نفر را از مرگ حتمی نجات دهند اما یک زن که از پزشکان اصفهانی بود در این حادثه جانش را از دست داد تا شمار قربانیان به ۳نفر برسد.
به‌گفته مجید رحمانی، فرماندار دهدز، اتوبوس حامل گردشگران اصفهانی دارای مجوز بود و در یک پیچ جاده‌ای به دره سقوط کرد. وی درخصوص علت حادثه، اظهار داشت: بررسی‌های اولیه حکایت از لغزندگی جاده و خطای راننده دارد، ولی به‌زودی علت اصلی آن کارشناسی و اعلام می‌شود. به‌گفته یکی از اهالی منطقه این جاده توریستی از کیفیت پایینی برخوردار است و تا‌کنون حوادث ناگواری در آن به وقوع پیوسته و علاوه براین، عدم‌وجود تابلوهای راهنمایی و رانندگی به‌خصوص در محل حادثه از ایرادات جدی این جاده به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.