انتقاد قالیباف از دولت به‌خاطر گرانی‌ها: قیمت‌ها باید به شهریور ۱۴۰۰ برگردد!

محمدباقر قالیباف درجلسه امروز مجلس از اقدام دولت در رابطه با گرانی ماکارونی و آرد انتقاد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یک‌شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز یکی از مباحث و نکته مهمی که نمایندگان بر حسب تکلیف نمایندگی خود وظیفه دارند به آن بپردازند بحث مربوط به گرانی‌ها و مشخصا گرانی آرد صنعتی و ماکارونی است.

وی افزود: ما با هرگونه اقدام درباره ارز ترجیحی قبل از اجرا شدن کالابرگ الکترونیکی مخالفیم و باید کالابرگ الکترونیکی اجرایی شود و این نظر دولت و رئیس‌جمهور است و قیمت هم همان قیمت‌های شهریور ۱۴۰۰ باشد و این موضع دولت و مجلس است.

رئیس مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: مساله اصلی که باعث نگرانی بیشتر مردم شده این است که گرانی اخیر شروع گرانی‌های کالاهای اساسی باشد که معیشت مردم به آن گره خورده است. ریشه این نگرانی‌های مردم به این بر می‌گردد که اگر قرار است ارز ترجیحی مربوط به کالاهای اساسی هدفمند شود، گرانی‌های شدیدی در دیگر کالاها که مرتبط با آن هستند ایجاد خواهد شد و دولت در موضوع ماکارونی و آرد صنعتی به گونه‌ای عمل کرد که باعث نگرانی بیشتر مردم شد.

5 نظر
  1. emai@gmail.com

    ای جووووونمی تو !!! حالا که داری لطف میکنی ، قیمت رو ببرش قبل سال 1357 تا هم خدا و هم مردم ازت راضی باشن !!!! جیگرتو برم به خدا !!!!! میخوامت !!!!

  2. رضا

    قیمت ها رو بیار پایین تا بتونیم بچه درست کنیم

  3. رضا

    خسته نباشی . کجا بودی تا حالا

  4. احمد

    مشخصه ماکارونی خورده ، بعدش آب می طلبه

  5. رضا

    با ماکارونی که نمیشه بچه درست کرد. گوشت تازه بره باید باشه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.