رضا رویگری از آسایشگاه کهریزک مرخص شد

رضا رویگری امروز با هماهنگی مراجع قضایی و با کمک وکیل، تعدادی از هنرمندان نیکوکار و صدا و سیما، به منزل جدید خود که تهیه شده است، منتقل شد.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از ایرنا، مسئول روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک اعلام کرد: رضا رویگری هنرمند پیشکسوت تلویزیون و تئاتر با همکاری تعدادی از هنرمندان نیکوکار و صدا و سیما از این آسایشگاه مرخص و به منزل جدیدش منتقل شد.

محسن پزشکی افزود: رضا رویگری امروز /یکشنبه/ با هماهنگی مراجع قضایی و با کمک وکیل، تعدادی از هنرمندان نیکوکار و صدا و سیما، به منزل جدید خود که تهیه شده است، منتقل شد.

وی یادآور شد: وکیل رویگری به نام آقای وفایی نامه ای از دادستان داشت که بر اساس آن برای ترخیص این هنرمند اقدام شد.

پزشکی اظهار داشت: علی رام نورایی یکی از این هنرمندان نیکوکار بود که در جریان ترخیص رویگری وکیل وی را همراهی می کرد.

مسئول روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک اعلام کرد: با توجه به بررسی های پزشکی قانونی برای تایید سلامت روان این هنرمند، وی تصمیم گرفت تا از وکالت مبرا باشد و به این طریق با کمک هنرمندان نیکوکار و صدا و سیما که منزلی برایش مهیا کرده بودند، ترخیص شد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از ترخیص وی، تمام معاینات پزشکی جسمی و روانی لازم انجام شد و با تایید و اعلام پزشکان، این هنرمند در شرایط جسمی و روحی بهتری به نسبت زمان ورودی به آسایشگاه داشت.

به گفته پزشکی، همسر رضا رویگری در جریان این ترخیص و انتقال حضور نداشت.

رضا رویگری از پنج اردیبهشت به آسایشگاه کهریزک منتقل شده بود که همسر وی علت این انتقال را وخامت حال این هنرمند و نبود امکانات و توان مالی کافی برای رسیدگی به بیماری اش اعلام کرد.

پس از انتقال رویگری به آسایشگاه، این هنرمند فیلم و تصاویری از خود منتشر کرد که بازتاب بسیاری در فضای مجازی، در میان هنرمندان و از سوی مسئولان داشت و به دنبال آن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور رسیدگی به مشکلات این هنرمند را صادر کرد.

رضا رویگری چند سالی است که به بیماری مبتلاست و در این مدت کمتر در آثار سینمایی و تلویزیونی بازی کرده و چند بار هم در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته است.

بازی در سریال های تلویزیونی را با سریال محله بهداشت آغاز کرد. با فیلم عقابها به کارگردانی زنده یاد خاچیکیان به سینما آمد و ۲۸ فیلم سینمایی بازی کرد و برای کارهای خود آهنگسازی نیز کرد. او در چند نمایشگاه نقاشی در ایران و آمریکا شرکت کرد رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نامهای از عشق گفتن و غوغا و کازابلانکا به بازار هنر عرضه کرده است.

وی همچنین، خواننده سرود معروف ایران ایران در اوایل انقلاب است.

شور شیرین، اخراجی ها ۳، بوتیک، مسافر ری، بلوف، گناهکاران از جمله فیلم هایی است که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

بازی در نقش کیان ایرانی در سریال مختارنامه از جمله نقش های ماندگار این بازیگر محسوب می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.