پیش‌بینی افزایش قیمت ۱۸ درصدی این رمزارز

علیرغم تحرکات ضعیف بایننس کوین طی روزهای اخیر، قیمت این ارز می تواند پس از اصلاح فعلی بازار، تا ۱۸ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و به کانال ۴۰۰ دلار بازگردد.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از گسترش‌نیوز، قیمت بایننس کوین در داخل محدوده ای باریک در نوسان بوده و در انتظار انگیزه بیشتر سرمایه گذاران برای افزایش قیمت است. یک جهش سریع از سطح حمایت فوری می‌تواند فرصتی برای حرکت بالاتر و جمع‌آوری نقدینگی در بالاتر از اوج‌های مساوی فراهم کند.

قیمت بایننس کوین از اواخر ژانویه و اوایل فوریه سال جاری میلادی در محدوده ای بین ۳۳۶ تا ۴۴۸ دلار در نوسان بوده است. با این حساب، سقف ها و سطوح پشتیبانی به خوبی تثبیت شده اند و قیمت اغلب به محدوده سقف یا کف قیمت می چسبد.

اما در خصوص ریزش و اصلاح اخیر بایننس کوین، علاوه بر شرایط کلی بازار رمز ارزها به ویژه بیت کوین، معمولاً دارایی های دیجیتال برای جمع‌آوری نقدینگی باید به کف حمایت خود رسیده و به دنبال آن یک بازیابی سریع در محدوده مخالف انجام می‌شود.

همچنین نکته دیگر در خصوص قیمت بایننس کوین این است که محدوده کف ۳۳۶ دلار برای اولین بار طی سال جاری در ۲۵ فوریه شکسته شد که نهایتا باعث افزایش ۴۲ درصدی قیمت و قرارگیری آن بالاتر از محدوده ۴۴۸ دلار شد. به دلیل ماهیت شکننده بازار و وقوع نوسانات بزرگ، قیمت توکن BNB طی هفته های اخیر ۱۹ درصد کاهش یافته و در حال حاضر در منطقه تقاضای ۳۵۹ تا ۳۷۷ دلار فرو رفته است.

خروج از این مقاومت احتمالاً باعث افزایش ۱۵ درصدی قیمت با اهداف ۴۱۳ و ۴۳۲ دلار خواهد شد. در صورت وقوع این سناریو، روند صعودی می تواند تا محدوده ۴۴۶ دلار افزایش یابد.

این حرکت صعودی در صورت عملیاتی شدن، رشد ۱۸ درصدی قیمت بایننس کوین را به همراه خواهد داشت.

البته باید توجه داشته باشیم که بسته شدن کندل روزانه قیمت زیر محدوده پایین از ۳۳۶ دلار، تز صعودی قیمت بایننس کوین را باطل می کند. در چنین حالتی، BNB می‌تواند ۵% بیشتر سقوط کرده تا سطح پشتیبانی ۳۱۹ دلاری را دوباره آزمایش کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.