امید استقلال به یک پرسپولیسی؛ امید پرسپولیس به یک استقلالی!

یحیی گل محمدی این هفته با یک مربی پرسپولیسی پیکار می‌کند و فرهاد مجیدی با یک مربی استقلالی. در واقع یحیی امیدوار است سید عباسی یقه استقلال را بگیرد و مجیدی هم دوست دارد تارتار برای چهارمین بار پرسپولیس را شکست بدهد.

به گزارش تازه نیوز به نقل از خبرورزشی، هرچقدر مجیدی و گل محمدی بگویند فقط روی بازیهای خودمان تمرکز کرده ایم باز هم نمی‌توان گفت توجهی به بازیهای رقیب ندارند چون بهرحال نتایج تیم رقیب برای آنها اهمیت دارد. این هفته چشم امید یحیی به یک مربی استقلالی یعنی داود سیدعباسی است تا شاید او و تیمش استقلال را در آزادی متوقف کنند. شهرخودرو چون برای بقا می‌جنگد، کار استقلال را سخت می‌کند و فرهاد مجیدی هم این مسئله را به بازیکنان خود گوشزد کرده است.

از طرفی مجیدی امیدوار است ذوب آهن در اصفهان پرسپولیس را متوقف کند. اتفاقا مهدی تارتار هم برای این بازی انگیزه‌های زیادی دارد و می‌خواهد جواب یکسری از اتهامات را بدهد. او زمانی رقیب یحیی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس بود و همین مسئله هم می‌تواند انگیزه‌های شخصی این مربی را بالا ببرد.

خلاصه این هفته امید یحیی به یک مربی استقلالی و نگاه فرهاد به یک مربی پرسپولیسی است تا شاید از تهران و اصفهان خبرهای خوشی دریافت کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.