حمایت رهبر انقلاب از طرح حذف ارز ترجیحی

متلک سنگین رهبر انقلاب به خودروسازهای داخلی!

رهبر انقلاب در دیدار امروز صبح با کارگران، ضمن حمایت از طرح جدید دولت در حذف ارز ترجیحی، تلویحا واردات خودرو را برای ارتقای کیفیت خودروهای داخلی منطقی دانستند.

به گزارش تازه نیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار جمعی از کارگران، آنان را ستون اصلی خیمه تولید خواندند و با اشاره به سه موضوع اصلیِ «لزوم افزایش فرصت‌های شغلی»، «تنظیم عادلانه رابطه کار و سرمایه» و «تأمین امنیت شغلی» کارگران گفتند: واردات بی‌رویه خنجری به قلب «تولید ملی» و «اشتغال کارگران» است، بنابراین باید به‌صورت جدی از آن جلوگیری شود و در داخل نیز ضمن تولید محصولات با کیفیت، مردم و دستگاه‌های دولتی مقیّد به خرید تولیدات داخلی باشند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به برنامه‌های مهم دولت در زمینه مسائل اقتصادی تأکید کردند: همه قوا و دستگاه‌ها و مردم به دولت کمک کنند.

در بخشی از دیدار، آیت‌الله خامنه‌ای قاچاق و واردات بی‌رویه کالاهایی را که تولید داخلی و با کیفیت دارند، خنجری بر قلب تولید کشور خواندند و گفتند: بر اساس آمارهای کارشناسان، هر یک میلیارد دلار واردات از اجناس دارای تولید داخلی مانند کفش، پوشاک و لوازم خانگی، به تعطیلی ۱۰۰هزار فرصت شغلی در کشور منجر می‌شود.

ایشان در این زمینه افزودند: البته خودروسازها از این حرف سوءاستفاده نکنند زیرا وضع آن‌ها تعریفی ندارد و مقصود آن جاهایی است که تولید خوب و با کیفیت دارند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.