بهنوش بختیاری: صداوسیما مرا سلاخی کرد/ کسی جز عوامل برنامه نمی‌توانست چنین کاری کند!

بهنوش بختیاری می‌گوید مگر دیوانه است که از گوشت خوردنِ مردم ناراحت شود و آن‌چه گفته در مورد تاکیدش بر خوردن سبزیجات بوده و نه نخوردن گوشت!

به گزارش تازه نیوز و به نقل از جماران، بهنوش بختیاری در گفت‌وگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی در مورد آن‌چه اسفند ۱۳۹۷ در برنامه‌ای تلویزیونی در مورد گرانی گوشت گفته بود، توضیح داد.

او در جواب این که «ویدئوی‌تان در مورد گوشت‌نخوردن باعث شد خیلی‌ها این‌طور برداشت کنند که پول گرفته‌اید تا بگویید مردم! حالا که گوشت گران است، گوشت نخورید» چنین گفت: مگر من دیوانه‌ام؟ مگر من بدجنسم؟ چرا من باید از گوشت‌خوردنِ مردم ناراحت شوم؟! من سه سال در برنامه عمو پورنگ، نقش خانم چمنی را داشتم و راجع به سبزیجات حرف می‌زدم. روی صحبتم با بچه‌های سه تا هفت سال بود و در طول این سه سال، فقط می‌گفتم بچه‌ها سعی کنید در غذایتان سبزیجات بگنجانید و مادرها به بچه‌هایتان فست‌فوت ندهید. آن برنامه برای شبکه دو بود و من به نمایندگی از برنامه «محله گل‌وبلبل» و به اسم خانم چمنی به تلویزیون دعوت شده بودم. من به آن برنامه رفتم و صحبت از سبزیجات شد. من گفتم سبزیجات خیلی خوب است و در طول سه سال گذشته در مورد همین موضوع صحبت کرده‌ام و باور کنید سبزیجات بیش‌تر به آدم می‌چسبد و حواسم هم نبود گوشت گران شده است. منظورم کاملا این بود که سبزیجات بهتر است، همین.

او ادامه داد: سروته این ۱۵ ثانیه را زدند و من این را از چشم صداوسیما می‌بینم که یک جمله قلنبه بد گذاشتند جلوی چشم مردم و این اتفاق آن‌قدر زود افتاد که من از خودم پرسیدم چه کسی جز عوامل آن برنامه، می‌تواند چنین کاری کرده باشد. چون این‌ها حاضرند برای وایرال شدن برنامه‌شان، آدم‌ها را سلاخی کنند.

بختیاری در پایان این بخش از صحبت‌هایش گفت: من خدا را شاهد می‌گیرم و به جان مادرم، قصدم فقط این بود که بگویم سبزیجات به مراتب ارزش غذایی بیشتری نسبت به گوشت دارد. من از غصه مردم ناراحت می‌شوم و مگر می‌شود ببینم مردم ناراحتند و من حال کنم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.