بمب رئال در مادرید؛ انفجار نزدیک است +عکس

کیلیان امباپه، هدف بزرگ نقل و انتقالاتی رئال، امروز در مادرید رویت شده است.

به گزارش تازه نیوز، هرچه به تابستان نزدیک‌تر می‌شویم شایعات درباره آینده کیلیان امباپه نیز افزایش پیدا می‌کند. ستاره فرانسوی اعلام تصمیم خود را به پایان فصل موکول کرده و هنوز مشخص نیست که چه نقشه‌ای در سر دارد. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که امباپه با رئال مادرید به توافق کامل رسیده و به‌زودی این انتقال رسمی خواهد شد و بعضی منابع فرانسوی نیز مدعی شده‌اند که این بازیکن مذاکرات مثبتی برای تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن انجام داده است.

در همین راستا کوپه مدعی شده که کیلیان امباپه امروز در مادرید مشاهده شده است. بر اساس این گزارش امباپه در کنار ستاره سابق رئال مادرید یعنی اشرف حکیمی در مادرید رویت شده است؛ اتفاقی که در فاصله دو ماه مانده به پایان قرارداد این بازیکن با پاری‌سن ژرمن شایعات را درباره او افزایش می‌دهد.

امباپه و اشرف حکیمی رستورانی در شهر مادرید را برای ساعت 14 به‌وقت محلی رزرو کرده بودند. با این حال امباپه، اشرف، برادرش و دو نفر دیگر حوالی ساعت 15:35 وارد این رستوران شده و غذای خود را صرف کردند. در واقع این دو ستاره پاری‌سن ژرمن از تعطیلات سه روزه تمرینات این تیم استفاده کرده و آن را در مادرید سپری کردند.

نکته جالب اینکه سفر کیلیان امباپه به مادرید دقیقاً با سفر رئیس باشگاه پاری‌سن ژرمن یعنی ناصرالخلیفی به این شهر همزمان شده است. الخلیفی برای همایش ECA (انجمن باشگاه‌های اروپایی) که در واندا متروپولیتانو برگزار می‌شود به مادرید سفر کرده است.

این حرکت در راستای همان گزارش‌هایی است که در آنها تاکید شده کیلیان امباپه با رئال مادرید به توافق کامل رسیده و به‌زودی قرارداد خود را با این تیم به امضا خواهد رساند. مارکا نیز اخیرا گزارش داده بود که فقط امضای قرارداد این بازیکن باقی‌‌مانده که آن هم در پایان فصل بعد از آخرین بازی پی‌اس‌جی در لیگ یک فرانسه مقابل متز اتفاق خواهد افتاد. در حقیقت تاکید شده که امباپه قبل از آن زمان، هیچ صحبت یا تصمیمی را علنی نخواهد کرد.

تا زمانی که مادر کیلیان امباپه در شهر دوحه مشاهده نشده بود تمام گزارش‌ها حکایت از توافق کامل این بازیکن با رئال مادرید داشت اما بعد از آن بود که برخی شایعات دوباره در رابطه با او و احتمال تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن اوج گرفت. دیداری که در پایان ماه آوریل انجام و از آن به‌عنوان آخرین تلاش پاری‌سن ژرمن برای حفظ ستاره فرانسوی یاد شد.

با این وجود کیلیان امباپه در حالی امروز در مادرید رویت شده که هفته پیش لو پاریزین خبر از توافق این ستاره فرانسوی با پاری‌سن ژرمن برای تمدید قرارداد داد. آن هم با حقوق سرسام‌آور 50 میلیون یورویی در سال به‌علاوه 100 میلیون یورو پاداش وفاداری؛ موضوعی که البته سریع توسط مادر ستاره فرانسوی تکذیب شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.