عکس‌های جدید از سفر خانواده قالیباف به ترکیه +افشای دروغ‌های فایل صوتی!

وحید اشتری، منتشرکننده خبر سفر خانواده قالیباف به ترکیه، اسناد جدیدی از این سفر را برای رد اظهارات حجت الاسلام طائب منتشر کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، وحید اشتری، فعال رسانه‌ای جریان عدالتخواه و افشاکننده ماجرای خرید سیسمونی نوه قالیباف از ترکیه در صفحه شخصی خود، با انتشار اسناد جدیدی از این سفر و در واکنش به فایل صوتی حجت‌الاسلام طائب در توئیتر نوشت:

برای تطهیر رئیس مجلس سیسمونی گیت را هم به ریش حاج قاسم بستند. آقای طائب کالسکه و پستونک نوه را پشت جهاد و شهادت قایم کرده و در فایل سخنرانی گفته همسر و دختر رئیس مجلس، سوریه بودند و از آن‌جا به ترکیه رفتند. ایشان در لباس پیغمبر دروغ می‌گوید.

این بلیت مستقیم تهران به ترکیه است! همسر و دختر و داماد آقای قالیباف ۲۰:۱۵ روز چهارشنبه ۲۴ فروردین با پرواز ۹۷۰۲ ایران ایرتور به ترکیه رفته‌اند. بلیت برگشت‌شان هم ۶ روز بعد ساعت ۱۳:۴۵ روز سه‌شنبه ۳۰ فروردین از فرودگاه جدید استانبول به تهران بوده است. سفر به سوریه یک دروغ جدید برای لاپوشانی افتضاح است.

برای این‌که رئیس مجلس را مثل همه دنیا جلوی تلویزیون ننشانند تا از مردم یک عذرخواهی ساده کند، در لباس دین و با خبرگزاری‌های حاکمیتی روزی هزار تا دروغ جدید می‌بافند و همه چیز را خرج می‌کنند. وصل کردن سفر این خانواده برای خرید سیسمونی به ماجرای سوریه چه کارکردی دارد؟

اقناع مردم و مخاطب عام را که کامل از دست داده‌اند. یک مخاطب حزب‌اللهی باقی مانده که برای آن‌هم نمی‌شود سیسمونی خریدن از ترکیه آن‌هم در این وضع مملکت توسط خانواده آقای قالیباف را ماله کشید. ساده‌ترین کار برای توجیه این مخاطب قایم کردن کالسکه و پستونک پشت مقدساتش مثل حاج قاسم است.

مخاطب حزب‌اللهی را موفق شده‌اند این‌قدر عقل‌تعطیل باربیاورند که یک نفر از پامنبری‌ها دست بالا نمی‌گیرد بگوید ترکیه و سوریه که سال‌هاست درجنگند و هیچ پرواز مستقیمی بین‌شان وجود ندارد. چجور رفتند دمشق و از آن‌جا رفتند استانبول؟ زمینی؟ از مرزهایی که دست مسلحین است؟ با خانم باردار؟

جالب است صوت آقای طائب در همه شبکه‌های خارجی دارد دست به دست می‌شود و طبق معمول سطح سواد و سطح فهم برادر رئیس سازمان اطلاعات سپاه مضحکه عام و خاص شده است… دارد با ژست مطلع اطلاعاتی می‌دهد که حتی فکر نمی‌کند با انتشار یک برگ بلیت، توخالی بودنش رخ می‌نمایاند.

جالب این‌که در فایل یکی از پامنبری‌ها در مورد سفرهای متعدد شخص آقای قالیباف با خانواده به ترکیه می‌پرسد و می‌گوید من خودم در چندین سفر با ایشان بودم. بعد می‌پرسد خب این‌همه سفر دلیلش چیست؟ آقای طائب پاسخ می‌دهد شما از همکاری ایشان با حاج قاسم مطلعی؟ و بعد هم بغض می‌کند و خلاص!

فایل صوتی که وحید اشتری در رشته توییت خود به اشتراک گذاشت

باز یک پامنبری فهیم در آن جمع نیست بپرسد این چه ماموریتی در ترکیه است که حاج قاسم به شخص غیرتابلوتر از یک مقام رسمی مثل آقای قالیباف نمی‌توانسته محول کند و بعد چه ماموریتی بوده که آقای قالیباف حتما باید با خانواده مرتب می‌رفته انجام می‌داده آن‌هم در بهترین پاساژهای برندفروش!

فقط بشمارید در حکومت دینی‌مان برای نجات یک فرد چه تعداد دروغ در دو هفته گذشته گفتند. همین محافطه‌کارهای مدعی برای دفاع از یک شخص چه چیزی از مقدسات و نهادها و اشخاص را باقی گذاشتند که در لجن فرو نکرده باشند تا این برادرمان دست بگذارد روی سرشان و از باتلاق بیرون بیاید‌. چه می‌شود به جای این‌همه دروغ و وصل کردن ماجرا به ماموریت در سوریه و هزار دوز و کلک خنده‌دار دیگر، واعظانی داشتیم که روی منابر با صدای رسا درخواست عذرخواهی از مردم را جلوی دوربین‌های تلویزیون می‌کردند. بیچاره حزب‌اللهی‌های مخلصی که این پیاده‌ها برایشان سخنران و ایدئولوگ‌اند.

توییت وحید اشتری درباره طائب و قالیباف

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.