رئیسی از حامیانی مثل کیهان اعلام برائت کند!

یک روزنامه‌نگار با انتقاد از حامیان دولت به ابراهیم رئیسی پیشنهاد کرد از آن‌ها اعلام برائت کند.

به گزارش تازه‌نیوز، احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت:

سید ابراهیم رئیسی و برخی اعضای دولتش می‌کوشند تا با زبانی ملایم و بدون تندی و تعرض به منتقدان، تصمیماتِ اقتصادی خود را برای عموم مردم توجیه کنند. این شیوه اما در صورتی ممکن است تأثیرگذار باشد که رسانه‌های حامی دولت نیز روشی مشابه در پیش گیرند.

مادامی که «حامیان پابه‌رکاب»ِ تصمیمات دولت افرادی مانند گردانندگان روزنامه کیهان و برخی سایت‌های همسو با آن باشند که لحن اهانت‌آمیز و تخفیف و تحقیر و تهدید منتقدان و اتهام‌زنی‌های بی‌اساس علیه مخالفان، عادت تعطیل‌ناپذیرشان شده است، زبانِ خالی از تعرض آقای رئیسی و برخی از همکارانش اثر لازم را ندارد و در واقع اثرات احتمالی‌اش توسط حامیان وی خنثی می‌شود!

معمولاً افراد به حامیانشان شناخته می‌شوند. اگر حامیان یک فرد تحت عنوان دفاع از وی راه اهانت در پیش گیرند، عملاً آن اهانت‌ها به پای فردِ مورددفاع نوشته می‌شود به‌خصوص اگر آن فرد درصدد اقدامی عملی و بازدارنده در مقابل آن‌ها برنیاید. حال اگر آقای رئیسی و برخی همکارانش مایلند لحن ملایم‌شان در بین مردم و منتقدان اثر کند، ابتدا باید حامیان تندخوی خود را از ادامه رفتارشان بازدارند و یا در صورت عدم امکان آن، از آنان آشکارا اعلام برائت کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.