امام جمعه کرج: جراحی اقتصاد درد دارد اما باید تحمل کرد!

اظهارات حمایت‌های ائمه جمعه درباره جراحی اقتصادی دولت سیزدهم، ادامه دارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با تاکید بر عملیاتی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی برای نجات کشور گفت: تاجایی که دقت و رصد شده این دولت به فکر سیاست بازی نیست ،کار نمایشی ندارد و دغدغه حل مشکلات را دارد و از همین سال های اولیه برخلاف دولت های گذشته  فعالیت های خود را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: این عده آب به آسیاب دشمن می ریزند مگر ما فراموش می کنیم دشمنی ها را حتی  با ژست خدمت دیدیم که چه بلاهایی را برسر مردم آوردند، همین اقتصاد امروز کشوربا تحریم به مردم تحمیل شد.

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: مردم باید هوشیار باشند نباید دراین جنگ فریب بخورند، همه مخالف بی عدالتی هستند، چنانچه درجایی خوانده ام دولت روی بلیط هر مسافر به سایرکشورها پنج میلیون تومان یارانه می دهد آیا این بی عدالتی نیست، باید جلوی این ها گرفته شود.

وی یاد آورشد: همه باید کمک کنیم دولت و ملت کشور درمسیر عدالت ، پیشرفت قرار گرفته و سرعت بگیرند.

وی اضافه کرد:دراین روزها تحلیل گران و کارشناسان نظرو آمارمی دهند بنابراین همه باید توجه کنیم اما این نکته را تذکرمی دهیم و آن این است که نباید فراموش کرد که قسمت زیادی از مشکلات درنتیجه سوء مدیریت ها و بی تدبیرهای دولت های قبل است که باید اصلاح صورت گیرد تا مسیر هموار شود.

آیت الله حسینی همدانی گفت: جای تقدیردارد رییس جمهور صادقانه بدون اینکه اظهار بی اطلاعی کند و خود را به بی خبری بزند مطالب مورد نیاز را با مردم درمیان می گذارد چراکه مردم درسختی به سرمی برند و باید قدردان آنان به خاطر صبوری ها و همراهی هایی که در بهتر شدن اوضاع دارند بود.

وی افزود: مردم به خوبی متوجه هستند تلاش ها برای بهترشدن اوضاع است وقتی ناچاربه جراحی شدیم چون جراحی یک مقدار درد و دوران نقاهت دارد باید تحمل کنیم تا از این مرحله عبور کنیم .

امام جمعه کرج بیان داشت: البته همه دستگاه ها به همراه مردم وظایف خود را انجام بدهند که دراین بین نقش دستگاه قضا در برخورد با اخلالگران اقتصادی و برهم زدگان نظم اجتماعی که به خیابان می آیند و به اموال عمومی ضربه می زنند محوری است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.