مربی پرسپولیس: راه ضربه زدن به سپاهان را می‌دانیم!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می دانیم از چه راهی به سپاهان ضربه بزنیم و امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز را مقابل این تیم کسب کنیم.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت:‌ من هم باید از شهر سیرجان و مسئولان این شهر و باشگاه گل گهر که شرایط میزبانی ما از سپاهان را فراهم کردند تشکر کنم. قبل از شروع صحبت هایم باید بگویم در فوتبال ما حلقه مفقود شده ای داریم و احترام متقابل خیلی کم شده است.

وی افزود:‌ احترام متقابل این روزها در فوتبال ما خیلی کم شده است. از اسطوره‌ها و پیشکسوتان خود یاد گرفته‌ایم احترام متقابل بگذاریم. در قدیم خیلی به هم احترام می‌گذاشتند ولی در دوره‌های جدید این موضوع را نمی‌بینیم. هر روز چالش‌های جدید می‌بینیم قبل از شروع مسابقه دست‌اندرکاران، مسؤولان، بازیکنان و مربیان صحبت‌های غیرحرفه‌ای کرده و برخی هواداران در فضای مجازی فضای خیلی بدی ایجاد می‌کنند. این مسائل برای فوتبال ما قشنگ نیست.

مربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ فردا هم بازی بزرگی است؛ اما می‌بینیم همیشه برای این مسابقه و همچنین دربی حاشیه ایجاد شده است. دوست دارم بگویم همه باید به هم احترام بگذارند. واقعا احترام متقابل حلقه مفقود شده فوتبال ما است. دوست دارم در هر شرایطی همه به هم احترام بگذارند نه اینکه بخواهیم با صحبت‌های غیرمنطقی برای خودمان هوادار جذب کنیم.

مطهری با اشاره به بازی با سپاهان عنوان کرد:‌ ما میزبان هستیم اما نمی‌دانم چرا بازی باید در زمین بی‌طرف انجام شود. در شهر دیگری اتفاق افتاده اما پرسپولیس از میزبانی محروم می‌شود این اتفاق هنوز برای من گنگ است و مانده‌ام چرا باید بازی در شهر ثالث برگزار شود. البته از سیرجانی‌های عزیز و هوادارانشان که همیشه لطف داشتند تشکر ویژه می‌کنم صحبت من کلی است و می‌گویم چرا باید چنین اتفاقی بیفتد. بازی در دقیقه 90 بدون تماشاگر می شود این ظلم بزرگی به هواداران پرسپولیس و طرفداران ما است که دوست داشتند بازی را از نزدیک ببینند.

وی افزود: تیم ما این همه هزینه کرد تا به سیرجان بیاید و بتواند طرفداران‌مان در این شهر را هم راضی کند به ورزشگاه بیایند تا نشاط و شادابی ایجاد شود اما ناگهان در دقیقه 90 گفتند طرفداران نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند.هضم این مسائل برای من به عنوان کسی که حرفه‌ای کار می‌کند سخت است و کمکی به فوتبال‌مان نمی‌کند. شرایط بدی را رقم می‌زند.

مربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: در ادامه صحبت‌هایم درباره احترام متقابل بد نیست خاطره‌ای هم بگویم مصاحبه‌ای از پائلو مالدینی دیدم که می‌گفت در دربی بین میلان و اینتر که فوق‌العاده بازی سنگین و درگیرانه‌ای بود من کاپیتان میلان و خاویار زانتی کاپیتان اینترمیلان بودیم با هم برخورد سنگینی داشتیم اما هر دو همزمان بلند شده و به هم گفتیم ببخشید کاپیتان.این چیزها فوتبال ما را بزرگ می‌کند. باید همه به هم احترام بگذاریم. دوست داشتم این موضوع را هم یادآوری کنم.

مطهری گفت:‌ سپاهان تیم قابل احترامی است و همه این موضوع را می‌دانند در بخش حمله سرعت بسیار خوبی دارد باید بتوانیم این تیم را کنترل کرده و در زمان دفاع کردن خیلی فشرده بازی کنیم. سپاهان تیمی است که اگر به آن فضا بدهید به خوبی از فضاها استفاده می‌کند. باید در دفاع تیمی خیلی متمرکز باشیم و خیلی فشرده بازی کنیم. باید شیفت‌های دفاعی را خیلی رعایت کنیم تا بتوانیم حریف را در بخش حمله کنترل کنیم. در بخش حمله خودمان هم مرور تاکتیک کرده‌ایم و می‌دانیم از چه راهی به سپاهان ضربه بزنیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم فردا در مرحله اول بازی فوق‌العاده جذاب و دیدنی برای بینندگان تلویزیون باشد و در نهایت پرسپولیس سه امتیاز را بگیرد ما در کورس قهرمانی هستیم و باید برای دیدار با سپاهان انرژی فوق‌العاده‌ای بگذاریم تا سه ما امتیاز را به دست بیاوریم.

وی درباره نفرات غایب این تیم مقابل سپاهان پاسخ داد:‌ وحید امیری و عیسی‌ آل‌کثیر جراحی داشتند برای آنها آرزوی سلامتی می‌کنم جایشان واقعا خالی است و امیدوارم بچه‌های ما نه تنها جای آنها را پر کنند بلکه با دوندگی زیاد سه امتیاز را بگیرند و آن را به وحید، عیسی، فرشاد فرجی و بازیکن تاجیک‌مان تقدیم کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.