بازداشت رئیس اداره بهداشت طالبان و یک زن هنگام رابطه حرام/ مورد عجیبی که با دو نام مختلف در دو استان مسئولیت دارد!

نیروهای اداره اطلاعات طالبان، رئیس اداره صحت عامه (بهداشت) طالبان در استان سرپل افغانستان را نیمه‌شب پنج‌شنبه، هنگام برقراری رابطه جنسی خارج از ازدواج با یک زن که خود را ساکن شهر شبرغان معرفی کرده است، بازداشت کردند.

به گزارش تازه نیوز، ایندیپندت نوشت: منابع آگاه در بیمارستان مرکزی سرپل و اداره بهداشت طالبان در آن استان خبر بازداشت رئیس اداره بهداشت طالبان را تایید کردند و گفتند مولوی صبور، رئیس اداره اطلاعات طالبان حدود ساعت ۱۲ شب خانه‌ای را که قاری نور احمد سعید ممتاز در آن با یک زن قرار ملاقات داشت، محاصره و او را بازداشت و زندانی کرد. یکی از منابع آگاه به شرط فاش نشدن نامش افزود: قاری نور احمد سعید ممتاز همراه با یک زن در زندان اداره اطلاعات طالبان است و سران این گروه در سرپل تلاش می‌کنند جزئیات این مسئله برملا نشود.

در همین حال، منابع‌ آگاه در جوزجان می‌گویند که قاری نور احمد سعید ممتاز، با نام قطب‌الدین هلال‌ بلخی، مسئولیت اداره اطلاعات و فرهنگ این استان را نیز به‌عهده دارد. شواهد نیز نشان می‌دهند که این شخص، با دو اسم دو مسئولیت را در دو استان به عهده دارد. استان‌های سرپل و جوزجان در شمال افغانستان در کنار هم واقع شده‌اند و مراکز شهرهای دو استان حدود ۵۰ کیلومتر از هم فاصله دارند.

رسانه‌های طالبان نیز در خبرهایی که از سرپل و جوزجان منتشر کرده‌اند، از این فرد با عنوان قاری نوراحمد سعیدممتاز، رئیس صحت عامه استان سرپل و قطب‌الدین هلال‌ بلخی، رئیس اطلاعات و فرهنگ استان جوزجان نام برده‌اند.

این فرد با نام قطب‌الدین هلال‌ بلخی در جایگاه رئیس اطلاعات و فرهنگ جوزجان و با نام نور احمد سعید ممتاز در جایگاه رئیس صحت عامه سرپل، کارش را در ۲۳ اوت سال ۲۰۲۱ آغاز کرد.

این مطالب را هم ببینید:

۱ نظر
  1. شهاب

    چقدر شبیه رفتارهای مسئولین جمهوری اسلامی است. رابطه و اختلاس میشه ولی کسی از این موضوع خبردار نشود

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.