رشد شاخص کل بورس شنبه ۲۴ اردیبهشت

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۳هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش تازه نیوز، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۱۲میلیارد و ۷۹۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۴۸۴میلیارد تومان در بیش از ۸۰۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۳هزار و ۹۶۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۷۸هزار و ۴۱۰واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، سرمایه‌گذای غدیر و پالایش نفت بندرعباس شد و در مقابل شرکت‌های ایران خودرو، سایپا و گروه بهمن با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۷۶۹میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۹۲۹میلیارد تومان در ۳۶۶هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۸۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۵۷۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و فولاد هرمزگان جنوب شد و در مقابل شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، فرابورس ایران و بهمن دیزل بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.