نوبخت: متروی تهران با وجود مشکلات مالی، فعال است

معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با اشاره به فعال بودن و کارآیی شرکت مترو در چند سال اخیر، عنوان کرد: از محل تبصره 5 قانون بودجه، امکان همکاری دولت در طرح‌های توسعه قطار شهری پایتخت میسر است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، محمدباقر نوبخت با اشاره به محدودیت‌های مالی دولت و شهرداری تهران، گفت: نگاه منصفانه به فعالیت‌های شرکت مترو در دوره اخیر، بهره‌برداری‌هایی که علی رغم محدودیت های شدید مالی طی سالهای گذشته صورت گرفته و همچنین کلنگ زنی آغاز احداث خط ۱۰ و توسعه شمالی خط ۷ ، نشان از فعال بودن شرکت مترو و کارآیی این مجموعه دارد.
معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه دولت همانند گذشته همکاری و همراهی لازم  با شرکت مترو به لحاظ مسائل مالی را خواهد داشت، تاکید کرد: با تامین به‌موقع منابع  مالی مورد نیاز مترو، امیدواریم فعالیت‌های آغازشده در زمان مقرر به اتمام برسد.
بر اساس گزارشروابط عمومی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، نوبخت با اشاره به اینکه در تبصره 5 قانون بودجه، امکان مشارکت در طرح‌های قطار شهری ازجمله شهر تهران برای دولت میسر است، گفت: از این طریق امکان کمک به شهرداری تهران برای تامین  منابع مالی مترو فراهم است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.