پروژه احیای برجام دوباره فعال شد!

المیادین امروز در خبری مدعی شده که پرونده مذاکرات در وین باری دیگر فعال شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، المیادین امروز (شنبه) به نقل از منابع نزدیک به هیات ایرانی در مذاکرات وین تاکید کرد : پرونده مذاکرات در وین بار دیگر فعال شده است.

به گفته المیادین منابع مزبور درعین حال گفتند: هنوز زود است از دستیابی به توافق در آینده نزدیک سخن به میان آوریم و این موضوع نیازمند بحث و بررسی بیشتری است .

آنان ابراز داشتند: اروپایی ها بخاطر بحران فراروی شان به دلیل جنگ در اوکراین و نیاز شدیدشان به نفت و گاز ایران عجله دارند تا هر چه زودتر در مذاکرات وین با تهران به توافق برسند .

بر اساس این گزارش، جوزف بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا دیروز ” ازسرگیری مذاکرات” در خصوص احیای توافق هسته ای را اعلام کرد.

بورل گفت : مذاکرات متوقف شده بود اما دوباره از سرگرفته شده است . من تصور می کنم سفر انریکه مورا هماهنگ کننده اروپایی مذاکرات وین به تهران باعث حل و فصل موضوع شده است.

هماهنگ کننده اروپایی مذاکرات وین چهارشنبه گذشته در تهران با علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات وین دیدار و گفت وگو کرد.

از سوی دیگر بر پایه همین گزارش ، حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه ایران دیروز (جمعه) از امکان دستیابی به توافق خوب سخن به میان آورد البته به شرط آنکه واشنگتن تصمیم سیاسی خود را اتخاذ کرده و به تعهداتش عمل نماید.

عبداللهیان خاطرنشان کرد که سفر انریکه مورا به تهران و گفت وگوهایش فرصتی دیگری برای تمرکز یافتن بر ابتکارات جهت حل و فصل مسائل لاینحل مانده در مذاکرات فراهم آورد.

به گفته المیادین ، روزنامه انگلیسی ” فایننشال تایمز ” در هفتم ماه می ( شنبه ۱۷ اردیبهشت ) خاطرنشان کرد : اتحادیه اروپا در حال بکار بردن آخرین تلاش خود جهت نجات توافق هسته ای ایران و پایان دادن به حالت رکود موجود در آن بسر می برد.

این مطالب را از دست ندهید:

۱ نظر
  1. مقداد

    اقای بایدن اسرائیلی ها ویهود که تو می دانی دشمن امریکا واروپا هستند ،و ما می دانیم اقای بایدن که شما به شدت دشمن اسرائیل ویهود هستی ومتنفر از اسرائیل هستی چون تو یک مسیحی دوستدار عیسی مسیح ع مریم مقدس می باشی چشمان اشکبار تو در کلیسا درهنگام سوگند نامه ریاست جمهوری امریکا گویای ارادت شما به عیسی مسیح ع ومریم مقدس است ، تو با دوچشم خودت دیدی که اسرائیلی ها در فلسطین خبر نگار زن مسیحی را کشتند و تابوت خبرنگار مسیحی را از روی دستان تشییع کننده گان جنازه خبرنگار مسیحی به زمین انداختند ،اقای بایدن کشتن وانداختن تابوت خبرنگار مسیحی توسط اسرائیل یعنی حمله اسرائیل به مسیحیان اروپا وامریکا ویعنی حمله اسرائیل به کشور امریکا واروپا یعنی حمله دوباره یهود به عیسی مسیح وکشتن عیسی مسیح ع. اسرائیل دوست امریکا واروپا نبوده ونیست واسرائیل ویهود بزرگترین دشمن امریکا واروپا که مهد مسیحیت هستند می باشد. به زودی کهنه سربازان اسرائیلی که در اوکراین آدم کشی می کنند خودشان را به دروازه های اروپا خواهند رساند و مسیحیان اروپا را به انتقام هولوکاست نسل کشی خواهند کرد وبه سرزمینهای اروپایی که از انجا اخراجشان کردید باز خواهند گشت ومسیحیان اروپایی را در کوره های ادم سوزی واردوگاههای کار اجباری خواهند انداخت. اقای بایدن،ان خائنین و کودنهایی که برای خلاص شدن از شر اسرائیل واخراج یهودیان از اروپا وانگلیس تصمیم گرفتند برای اسرائیل کشوری غصبی ودور از اروپا بسازند ویهودیان را از ارووا بیرون کرده وبه فلسطین مهاجرت دادند حالا کشور قوی اسرائیل تشکیل شده وتبدیل به هیولایی شده که پرچم انتقام گرفتن هولوکاست از اروپا ومسیحیت اروپا را سالیان سال است که علم کرده است . اقای بایدن عامل شروع جنگ جهانی اول ودوم وسوم اسرائیل ویهود بوده واکنون اسرائیل جنگ جهانی سوم را در اوکراین کلید زده است واسرائیل در اوکراین که کشور دوم اسرائیل است کل جمعیت جهان را به گروگان گرفته است وشما احمقانه از زلنسکی که همدست اسرائیل است حمایت نظامی می کنید پدر بزرگ ومادر بزرگ زلنسکی به گفته خودش در هولوکاست کشته شده اند زلنسکی یهودی -صهیونیستی قصد انتقام هولوکاست با همدستی اسرائیل از اروپا را دارد واروپا خانه اول امریکاست، اکنون دیگر حمایت از یهود واسرائیل وکشور سازی برای اسرائیل توسط امریکا واروپا ضامن خلاصی اروپا وامریکا از شر یهود واسرائیل نخواهد بود وباید اسرائیل ویهود را در همان کشور غصبی اسرائیل ناگهانی نابود کرد وامریکا واروپا ومسیحیت را برای همیشه از شر یهود خلاص کرد.ایا روز محو ونابودی اسرائیل توسط امریکا واروپا نرسیده است؟ایا زمان توافق هسته ای برجام با ایران نرسیده است؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.