استیضاح وزیر آموزش و پرورش به دلیل تدوین غیرکارشناسی آیین‌نامه رتبه‌بندی؟

یک نماینده با اشاره به عملکرد ضعیف وزیر آموزش و پرورش درباره آیین نامه رتبه بندی معلمان گفت: در مرحله اول با تذکر سعی می‌کنیم کار را پیش ببریم اگر هم نشد به سراغ استیضاح می‌رویم.

به گزارش تازه‌نیوز، اخیرا خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه مجلس قصد استیضاح وزیر آموزش و پرورش به دلیل تدوین غیرکارشناسی آیین‌نامه رتبه‌بندی را دارد. یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این خصوص مطرح کرد که از عملکرد بعضی‌ها من راضی نیستم. در نتیجه در مرحله اول با تذکر و سوال سعی می‌کنیم کار را پیش ببریم اگر هم نشد به سراغ استیضاح می‌رویم. بنده خیلی از عملکرد ایشان راضی نیستم

حبیب‌ الله دهمرده در در گفت و گو با انتخاب و در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا خبر استیضاح وزیر آموزش و پرورش صحت دارد یا خیر، اظهار داشت: «به صورت کلی پاسخ شما را می‌دهم؛ تا زمانی که وزیر و مسئولی به مردم خدمت کند، شخصا چاکرش هستم اما لحظه‌ای که مسیر خدمتش عوض شود، همه می‌فهمند و مسیر من هم عوض می‌شود؛ چرا که ما نماینده مردم ایران و شاید هم در بعضی مواقع جهان، هستیم.»

نماینده مردم زابل تاکید کرد: «هر کسی باید وظیفه خود را انجام دهد. من به عنوان نماینده باید وظیفه‌ام را انجام دهم و وزیر و رئیس جمهور هم به همین شکل. از عملکرد بعضی‌ها من راضی نیستم. در نتیجه در مرحله اول با تذکر و سوال سعی می‌کنیم کار را پیش ببریم اگر هم نشد به سراغ استیضاح می‌رویم. بنده خیلی از عملکرد ایشان راضی نیستم.»

2 نظر
  1. مهدی

    شما اگر مرد عمل بودین خیلی وقت این کار را می کردید الکی شعار ندین آقا

  2. ایرج یونسی

    وزیر بی کفایت باید استیضاح شود و برود …..

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.