نحوه دسترسی به احکام افزایش حقوق فرهنگیان ۱۴۰۱

نحوه دسترسی به احکام افزایش حقوق فرهنگیان ۱۴۰۱ را در ادامه بخوانید.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از گسترش‌نیوز، برخی مناطق احکام جدید افزایش حقوق فرهنگیان ۱۴۰۱ را در سامانه https://profile.medu.ir بارگذاری کرده اند. برخی دیگر از مناطق احکام جدید را در سامانه اتوماسیون که قبل از این هم فیش حقوقی یا احکام بارگذاری میشد، بارگذاری نموده اند.

برخی مناطق هم ممکن است به دلایلی از جمله عدم دسترسی، در سامانه ها بارگذاری نکنند و احکام را پرینت گرفته و از طریق دبیرخانه ادارات به مدارس ارسال کنند.

در زمینه صدور احکام سال ۱۴۰۱ ، حکم کاهشی یا کاهش حقوق نداریم.

در نگارش افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ ارسالی به مناطق ثابت ماندن و تجمیع بند های، تفاوت بند (ی) سال ۹۸ و جزء (۱) بند الف سال ۹۷ در بند “۱۹” حکم کارگزینی قید شده است.

بنابراین بند های تفاوت تطبیق ۹۷ و تفاوت تطبیق ۹۸ ثابت مانده و مبلغ ریالی آنها در بند سایر از این تاریخ به بعد ثابت می ماند ولی این به معنای صفر شدن این بند ها نیست.

3 نظر
  1. معلم

    خاک بر سر افرادی که فقط مانند کنه بدنبال افزایش یا کاهش حقوق فرهنگیان است وخبری از افزایش حقوق دیگر ادارات نمیدهند خاک برفرق سرتان

  2. طاهره

    کشوری که در آن آموزش و پرورش زیر صفر است حرف از معلم و شغل معلمی زدن عبث است سیاستمداران می دانند اگر آموزش و پرورش واقعی پا بگیرد خیلی از این موجودات دو پا که بیهوده در مملکت ما نشو و نما می کنند باید حذف شوند بنابر این نمی گذارند این کار شروع شود .چهل سال برای تخریب این سازمان زحمت کشیدند چهارصد سال باید تاوان داد.

  3. ناشناس

    بابا دیگه کوتاه بیاین از پیگیری وضعیت معیشتی فرهنگیان . افزایش 10 درصد حقوق سالانه بوده. به همه جا میدن فقط جار حکم فرهنگیان زده میشه.
    اگه راست می گین دریافتی کارکنان سازمان های دیگه ای مثل خزانه و دارایی رو پیگیری کنید. کارمندان معمولی این ادارات ماهی حدود 20 میلیون تومن پرداختی جانبی در کنار حقوق دارند. در رفاه و آسودگی به سر میبرن. به هر مناسبتی کارت هدیه و کادو میگیرن
    شروع ماه رمضان. پایان ماه رمضان. همه تولدها. همه اعیاد و …

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.