زورگیران مسلح شهریار دستگیر شدند

چند روز پس از انتشار فیلم زورگیری از زنی در شهریار که انتشار تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت، دادستان این شهر از دستگیری زورگیران خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، چند روز قبل فیلمی کوتاه که صحنه زورگیری از زنی توسط زورگیران مسلح را نشان می‌داد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای داشت. آنطور که در این فیلم نشان داده می‌شد ۳پسر جوان که ظاهرا مسلح بودند با تهدید، زیورآلات زنی را سرقت کرده و گریختند. هرچند ابتدا مشخص نبود که این سرقت خشن در کجا اتفاق افتاده است اما در ادامه مشخص شد که محل زورگیری شهرک وائین شهریار واقع در غرب استان تهران است.

به نقل از همشهری، به‌دنبال این حادثه دادستان شهریار از تشکیل گروهی متشکل از مأموران زبده پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری زورگیران خبر داد و گفت که دستورات قضایی لازم برای دستگیری متهمان صادر شده و اقدامات لازم به‌صورت شبانه‌روزی در دست انجام است.
هرچند از آن زمان خبری درباره این پرونده منتشر نشد اما روز گذشته (یکشنبه) دادستان شهریار اعلام کرد که زورگیران دستگیر شده‌اند. حمید عسکری‌پور گفت: پیرو فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سرقت به عنف از یک خانم در شهرک وائین شهریار، پس از صدور دستور قضایی، متهمان شناسایی و بازداشت شدند. به‌گفته او پرونده در مرحله تکمیل تحقیقات مقدماتی است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.