سامانه جدید فروش خودرو نیامده از کار افتاد!

سامانه جدید فروش خودرو که از صبح امروز فعالیتش را آغاز کرده، با مشکلاتی همراه شد.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از گسترش‌نیوز، امروز قرار بود از ساعت ۹ صبح سامانه تخصیص یکپارچه خودرو در دسترس متقاضیان قرر گیرد و آن‌ها بتوانند با ورود به سایت مذکور نسبت به ثبت‌نام و طی کردن فرآیند به منظور شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند. اما هنوز ساعتی از آغاز به کار رسمی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نگذشته بود که متقاضیان هنگامی که وارد سامانه می‌شدند با جمله «در حال دریافت» اطلاعات رو به رو می‌شدند. به نظر می‌رسد حجم متقاضیان برای ثبت‌نام و همچنین فرآیند ۷ مرحله‌ای برای ثبت‌نام از دلایل اصلی قفل شدن سامانه جدید فروش خودرو باشد.

البته که جای نگرانی نیست زیرا با توجه به بازه یک هفته‌ای برای ثبت نام و شرکت در اولین قرعه‌کشی از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو متقاضیان می‌توانند طی روزهای آینده با مراجعه به سایت یادشده نسبت به ثبت نام و انتخاب خودروی موردنظر خود اقدام کنند.

در اولین فروش از مسیر سامانه جدید فروش خودرو علاوه بر محصولات ایران‌خودرو و سایپا، محصولات چهار خودروساز خصوصی یعنی گروه بهمن، کرمان موتور، مدیران خودرو و پارس آرین در دسترس متقاضیان قرار دارد؛ در مجموع ۳۳ مدل خودرو قابل انتخاب است. همچنین مادران دارای دو فرزند و بیشتر نیز می‌توانند با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و طی کردن فرآیند مربوط به قرعه‌کشی اقدام کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.